..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tarih, hiçbir zaman orada bulunmamış kişiler tarafından anlatılan hiçbir zaman olmamış olaylarla dolu bir yalan. -Santayana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > Elif Tunçel Kaç




18 Ağustos 2007
Vuslat  
Vuslat'a dair

Elif Tunçel Kaç


doğmamış kızıma...


:BFJH:
Hiç tanımadığınız birisini özlediniz mi? Hele günden güne özleminizi büyütmeyi denediniz mi hiç...
Vuslat'a özlem benimkisi...
Onun kokusunu, yüzünü, bakışını, parmaklarını özlüyorum. Ve özlüyorum O'nu içimde; kızgın bir kor var, yakıyor beni belki de hiç tanışamayacağım onunla... Ama hemencecik kötü düşünceleri atmak istiyorum zihnimden... Dimağımda sadece vuslata dair güzellikler kalsın istiyorum...
Meleğim, diyecektim sana vuslatım...
Babanla birlikte oturup seni seyredecektim, geceleri ansızın uyanıp nefes alışına kulak kesilecektim ve bazen seninle birlikte bende ağlayacaktım. Ömrümün bütün ilklerini seninle birlikte yeniden yaşayacaktım ilk fotoğraf, ilk banyo, ilk gülümseme, ilk kelime ve ilk adımlar gelecekti yavaş yavaş...
Seninle büyüyecektim!
Sevdiğim şarkıları dinletecektim sana ve en sevdiğim şiiirleri okuyacaktım ninni edasıyla sonra büyüyecektik şiir okuma,şarkı söyleme sırası sana geçecekti.
El ele dolaşacaktık bir bahar günü ormanda belki bir ceylan göz kırpacaktı bize ve bir ürkek tavşan hızlıca kaçacaktı bizden.Neden kaçıyor anne?diyecektin.Ben çok iyi bildiğim yanıtı nasıl verecektim sana?? "Bizden kaçıyor korkuyor insanoğlunun bir kötülük yapmasından" diyemeyecektim!!! Muhtemelen oyun oynuyor derdim, zamanla anlardın oyunların herzaman güldürmediğini.
Vuslat olacaktı ismin...
Vuslata daha var bebeğim henüz sana ait ilk hücre bile yok. Dilerim bir gün güzel bir şekilde kavuşuruz ve benim vuslata dair yazılarım devam eder...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: evet
Gönderen: ayşegül / , Türkiye
23 Şubat 2009
duygulandım güzeldi ne diyeceğimi bilemiyorum evelallah hayırlı vede huzurlu bir şekilde kavuşursun doğmamış kızızn vuslat'a




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Anladım
Denizin Oğlu ve Çiçeklerin Kızı
Anladım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Akşam [Şiir]


Elif Tunçel Kaç kimdir?

Dünyaya gözlerimi açmışım. . . Ve sanırım açar açmazda okumaya başlamışım bu fani dünyayı ve okumak yetmediğinden beri yazıYORUM. . . .

Etkilendiği Yazarlar:
Necip Fazıl Kısakürek, Yavuz Bülent Bakiler,Senai Demirci


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Elif Tunçel Kaç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.