İçine koyabileceğin bir karanlığın olmadan, bir ışığın olamaz. -Arlo Guthrie |
|
||||||||||
|
Yağmurları ben de terkedeceğim bir gün, Birgün uyandığımda yüzüme günaydın diyen, Şehrimin rüzgarlarını bende çok özleyeceğim, Pencere kenarına alışan güvercinlerimi, Belkide artık hiç böylesine göremeyeceğim, Hayallerimi bırakacak geceler dört duvarıma, Bekleyecek sessizce, yıldızlar dans edecek yine, Kimbilir ne sevdalar yolları aşk bilecek, Ne mevsimler geçecek ömürden, ne hasretler tükenecek, Yine birgün bana gel diyecek gölgesinde hatıralarım, Ben artık gelemeyeceğim, Ayaklarımın altına imzalanan çimenler kaçıncı kez büyüyecek, Göremediğim nice kuşlar,dokunamadığım kelebekler, Özgürlüğüne susayan yürekler, Aşk'a sonbaharda utangaç kalan cümleler, Çocukluğuma düşen mesnetsiz nice şiirler, Yanıtsız sorular,sorusuz cevaplar kalacak benden, Bir İstanbul,bir toprağın yağmur suskunluğu, Sessizce beni alıp götürecek bu bedenden, Bırakacak sevdiğim birtek sana, Çekipte üzerimden yorgan misali her uykusuzluğu, Biliyorum, Birgün mecburiyetim olan bütün sabahları, Gurbet bilip içimde kıvranan her acıdan, Damla damla bitirecek bu deniz,bu gökkuşağı akşamları, Onca yol vardı daha dönüşü olmayan sevdiğim, Onca sevda kendini hayatta olduğuna inandıramayan, Sen hepsine alışacaksın, Beni bu şiir gibi,şairden saymayacaksın, Biliyorum, Birgün sende hatırlamayacaksın.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |