..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilmek kadar kuşku duymaktan da zevk alıyorum. -Dante
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Anı > ELA YILDIRIM




7 Kasım 2007
Akvaryum  
YİNE ANLATAMADIM

ELA YILDIRIM


YİNE ANLAŞAMADIK. YİNE BENİ YANLIŞ ANLADIN.


:AGIE:
Beni yanlış anladın yine. Yine anlaşamadık seninle. anlatamadım sana aslında anlatmak istediğimi, manasını getiremedim sözcüklerle dilime. Söyledim havada asılı kaldı herşey. Sen de yanlış anladın, yanlış anlamaya, alınmaya hep müsaitsin. Yardım etmedin bana, anlamaya çalışmadın, istediğin gibi anladın yine. Yüzündeki kırgınlığı gördüğümde, kendime mi üzüleyim anlaşılamadım sen tarafından diye yoksa sana mı üzüleyim kendini gereksiz üzdün diye bilemedim. Senden iyi bilemez kimse iş duygulara geldi mi ben nasıl beceriksizimdir, ketumumdur. Senden iyi bilemez kimse, benim yüzümden üzüldüğünde ben af dilemekte beceriksizimdir çünkü benim daha çok içim kanar ağzımı açmaya kalksam dökülür gözyaşlarım, dağılır giderim dalga vurmuş kumdan kaleler gibi. Üzmek istemeyeceğim, yerine üzülmeyi tercih edeceğim sayılı insanlardan biri olduğunu senin, senden iyi kimse bilemez ya da sen bunların hiçbirini bilmezsin sahiden ama senden iyi kimse bilmemeli, sen bilmelisin. Bilmen gerekir. Ben anlatamasam da, beni yanlış anladığın anlarda, yaptığın sitemlerin ardından ağlamamak için dudaklarımı ısırmamdan anlaman gerekir. Gözbebeklerimdeki acıyı neden görmek istemezsin o anlarda. Neden bu kadar benzeriz birbirimize ikimiz, birden içimize gömülürüz o anda. Ama tek bir farkla; sen alınırsın bana, değer vermediğimi düşünürsün sana, kendine dönersin hemen, ben sen üzüldün diye üzülür gözyaşlarımı bastırmaya çalışırım susarak. Bir gülüversen o anda " ben anladım" desen bana, "sen şunu söyledin aslında" desen, ben bir mucize görmüş gibi sevineceğim, çünkü hiç bu türlü çözmedin boğazımdaki düğümleri, hep yanlış anladın, hep üzüldün boş yere. Seni en çok sevenin seni üzmek isteyebileceğini düşünerek, hep o anlarda içine gömülerek, kabuğuna çekilerek saniyenin onda birinde, havada asılı bıraktığın cümlelerimi tamamlamama izin vermeden, gereksiz vicdan muhasebeleri ile beni başbaşa bırakıp çekildin hep. Bana yapmamalısın bunu, haketmiyorum, senin bana haksızlık ettiğini düşünmeye bile cesaret edemezken ben, sana bunu kondurmaya kıyamazken sen böyle her seferinde kör bir kuyunun iki ayrı taş arasına ikimizi birden alıp gömmemelisin. Küsebileceğin insanlar arasında ben olmamalıyım, olamam.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kara Yaz
Sarı Sıkıntı


ELA YILDIRIM kimdir?

Önemli olan seni tamamlayacak ruhu bulmandır. . . Her peygamberin verdiği öğüt aynıdır: Sana ayna olacak insanı bul. . . ! HZ MEVLANA . . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ELA YILDIRIM, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.