Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
Telekom önceleri sadece DNS yasağı koyuyordu. Yani bilgisayarınızdaki DNs ayarlarını değiştirdiğinizde sitelere girebiliyordunuz. Şimdi ise "ne kadar zeki" ve "inatçı" olduklarını göstermek istemiş olmalılar ki Ip bazlı yasaklamalara yöneldiler. Yani illa artık Proxy ayarlarınızı değiştirmek zorunda bırakıyorlar. Bu yöntemi ise en despot, en kendine ve kendi halkına güven duymayan ülkeler yapıyor. Şu an için artık tek kelimeyle midem bulanıyor. Çıkan bir video için tüm siteyi yasaklamak akılla inayetle açıklanacak bir olgu değil. Farkında değiller mi yoksa gayet iyi biliyorlar mı ( ben bildiklerini zannediyorum) madara oluyorlar, elalemin maskarası oluyorlar, nefret topluyorlar, üç kuruşluk duyulan güveni de böylece heba ediyorlar. Kimsenin izlemediği bir tek girip kendilerinin izlediği videolar için tüm millet ahmak yerine koyuyorlar. Protesto ediyorum... Bin kere yüzbin kere bu kasti özgürlük düşmanı, çözüm üretmekten uzak düşmanca yaklaşımı protesto ediyorum. Bir de merak ediyorum, şu an milyonlarca insanın temel bir bilgiye ulaşım/paylaşım hakkı gasp ediliyor. Bu haktan dolayı müracaat eden yok mudur? Nasıl bir mahkeme süreci izlenir acaba?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mikail Boz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |