Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Yüreklerinde aynalanmış sevdalar saklı, Bir şehir nasılda birbirini tanımaz bilirmisin, Bilirmisin ey sevdalı, Aşk tarihinde kalmamıştır hiç bir gülüşe böylesine yasaklı, Görürsün sende elbet, Biri diğeridir,diğeri birinden farklı, Öbürü çok uzaklarda, Kimsesizliğinde saklı, Yağmurlar getirir bu şehre anlaşılmayan her aşk'ı Yağmurlar götürür ey sevdalı, Bilirmisin sen, Yıldız sayar gökyüzünde, Bu şehrin her gecesinde,her köşesinde, Uyurken sen sabahına, Uyuyamaz bir yürek,düşünürken seni böylesine gözüyaşlı, Kaldırımlar ne alçak ne yüksektir, Aşk bu şehirde kurulan her hayale, Yaşanıpta anlaşılmaz kalan bir sahteliktir, Gerçek nedir bilirmisin sen, Gerçek yürekten sevebilmektir ey sevdalı, Ve yazabilmektir aşkı sana, Ve anlatabilmek, Yaşatabilmek, Yaşayabilmektir yüreğinde, Dokunabilmektir bu şehirde aşk sana, Attığın her adımda,tanıyamadığın her yüzde, Sana gecelerden bırakılmaktır, Şimdi,yani şu an, Geceyim anlamından çok uzaklarda sana, Bir kendim bilirim seni ey sevdalı, Bir kendim öperim, Gün gelir, Bende bu şehirden terkedilirim,bilirim, Kavgası yüreğimde sevda takıntısı her hayalden, Zamanı tükenen herkes gibi, Bende anlaşılmadan zamansızca giderim....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |