Sevgi dünyadaki yaşam ırmağıdır. -Henry Ward Beecher |
|
||||||||||
|
“””””””””””””””””””””””””””””””””””””” En son Türk devletinin en payidar güneşi ! Sen ebedi rahat yat Mustafa Kemal Paşa!.. İstiklal Savaşının var mı dünyada eşi ? Yine seni ettik yad Mustafa Kemal Paşa!.. Mühendisi,mimarı yeni büyük devletin, Sen eşsiz timsalisin zaferin-hürriyetin, Başöğretmeni oldun kültür medeniyetin; Gönülleri ettin şad Mustafa Kemal Paşa!.. Bin bir çeşit düşmandan kurtardın bu vatanı ! Barışa razı ettin hem yurdu hem cihanı, Uyan gafletten halkım iyi tanı atanı ; Titretir Türk’ü bu ad Mustafa Kemal Paşa... ::::: KAHRAMANMARAŞ / 1988 ::::: ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; TAŞSIZ TÜMSEK !.. """"""""""""""""""""""""" Yaşarken içi nurlu !.. Üstü başı perişan ... Mehmet şehit olunca bozkırda taşsız tümsek ! Moloz,beton,viransa Türk olduğuna nişan; Bakımlıysa yabancı nerde bir mezar görsek ; ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ÇANAKKALE VESSELAM !.. “”””””””””””””””””””””””””” Kemikler yığın olmuş;kanlar kurşunlarla sel ! Oku ,yaz ,hatta dinle ; fatihayla ver selam, Şehitlerle havayı teneffüs etmek güzel , Anlatılmaz yaşanır Çanakkale vesselâm !.. ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ŞEHİTLER BİZİMLEDİR !.. """""""""""""""""""""""""""""""" DESTANLARI YAPANLAR BİZE VATAN BIRAKTI ! NE KADAR ŞİİR YAZSAK ;OKUSAK DA YETMEZ Kİ.. DEVLET İÇİN GÖZYAŞI , ALIN TERİ , KAN AKTI ; ŞEHİTLER BİZİMLEDİR YURDUNU TERKETMEZ Kİ!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AHMET TURANOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |