Aşkın aldı benden beni. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Buğday teninde yalnızlığa terkedilmişliğin, Ve aşk dolu şiirlerden tutulmaz, Rüzgara karşı düşlerin, Sevmekse doğudan bakar gibi en yakın güneş'e Gördüğüm en güzel çocuk, Gözlerinde bir mum alevi,masumluk, Doğduğun güne duyduğum mutluluk gibi, Ruhlarımıza serpiştirilen suçluluk, Bu tanınmamışlıktır çıplak yüzünde, Ve belkide görülmemişlik, Ne kadar yabancıyım kurallarına, Ve sen ne kadar ortaksın, Yaşanmamış bir güzelliğin çıplak dokusuna, Zamana gerilla taktiğidir kaçışlar, Kalıtsal metaforunda karbonat kalplere kucak açmalar, Repliklerinde kabartma kırılganlıkları yatar, Katmanında toprak, Uzaklarda duyulmayan bir sestir aşk, Saman karışımı kağıtlarda ispirto kokusu, Uçar gider tozu dumana katarak, Bir başka şehirde enstrüman notası, Yasak delen gölgeler, Buğulanan camlarında örtbas edilmiş cafe sarılganları, Unutkanlık hediyedir ilk gelene,dönüşlerinin sonrası Cadde arası zevkine çalınan sirenler, Aşkını sırtında taşıyan okyanus dibi Aynalarda kehribar sarısı hayatlar, Spor salonunda biriktirilir kuponsuz ölüler, Ve şiir şiir tadından kaçar aşk,yalnızlığına bayatlar Mayası katılmamış şansa bakılınca biçimlerinden, Tutsaklık tutukluk yapar yüreğinin sapmadığı hedeflerinden, Malzemesi daha çok umut daha çok molibden Kimliğine mühürlenir seni tanıyamayan bir elden, Ve benzedikçe momentum kaosunda kült takınılan orjinliğe, Yükselir sesler,kalanda teoridir benden sana ağlayan gözler, Eski bir fotoğrafta sevişirken ilk heyecanlarımız, Güzelliğine bir metafordur kullandığın protez dişler Bu kıskançlık, Bu mahremiyet edilen son duada, Geri getirirmi seni bana,bilmem Attığın her adımda, Ve, Aşk bir alkol, Aşk bir ispirto kokusu, Yüreğimde belirsizliğin anlaşılmazlığına tutunarak, İlerliyor bir ikilem içinde, Tozu dumanı yutturarak...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |