Pek çok doktorun yardımı ile ölüyorum. -Büyük İskender |
|
||||||||||
|
Yorgunum anla beni deniz.Çok isterim bir sandal bulup bir adaya kaçmayı.Palmiyeler altında derin bir uykuya dalmayı.Sahilinde dolaşıp deniz kabuklarını saymayı çok isterim.Ama ölmekteyim.Sil üzerimden tuzlu sularını. Yorgunum anla beni deniz.Bir saadet hülyasıyla ufka bakamam.Her güneş batımında ağlayamam.Gözlerim bir gül yaprağıdır ve yıllardır çiy taneleriyle doludur.Anla beni deniz. Gözyaşlarımı silsen rengin gökyüzüne dolanır.Yeryüzü ise maviye boyanır. Her ağlayışımda yüreğime batarsın ve her çırpınışımda intiharı hatırlatırsın. Ah deniz.Niçin bu kadar hayata benzersin.Hiç bitmez mi sende mavilikler ve yalandan özgürlükler? Seni gören mutlu olduğunu sanır. Suyundan içse insan yine içmedim sanır.Bir çölün ortasında seraba benzersin.Asla kimseyi tatmin etmezsin. Ah deniz.Dalga dalga yayarsın güzelliklerini.Bir istiridyenin içinde saklarsın yüreğini.Sonra bir gümüş tepsi içinde sallanan kadehlere benzersin. Köpüklerinle insanları sarhoş edersin.Acımasız olduğun saatlerde ise bütün güzellikleri insanların elinden alıp gidersin. Kimsenin gözyaşını silmezsin. Anla beni deniz.Ben hiç hayatla barışık olamadım bugüne kadar.Senle nasıl kaynaşırım.Mutlaka sularına ayaklarımı kaptırırım.Bari dağları bana bırak.Ben onlarla anlaşırım.Doruklarından sana el sallarım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |