Sevgi en azgın yüreği uysallaştırır, en uysal yüreği azdırır. -Alexis Delp |
|
||||||||||
|
Git bu can her geçen gün harabeye dönmeden, Tedavülden kalkmış bir paraya döndürmeden git… Git ki bir fırtına daha vurmasın yaralı kalbime, Git ki alabora olmasın viraneye dönmüş sandalım, Git ki dolu vurmasın yeşeremeden solmuş çiçeklerime… Aşk senin olsun,sevda sende dursun, Ben alırım terk edilmiş yalnızlıklarını Git şimdi Geride ne bıraktım diye düşünmeden git Issız vadiler kaldı geride Çatlamış toprağını gözyaşlarımla suladığım vadiler Her bitiş bir başlangıç derler hadi git şimdi Git ki yeni bir başlangıcım olsun Yalanlardan uzak, kırgınlığa kapalı Umutların hep mavi kalacağı yepyeni bir başlangıcım olsun Ben seni rüyalarda sevdim sayarım yarim Kan ter içinde uyandığım ve uyandığımda bile ağladığım kötü bir rüya Şimdi o denli uzaksın hayallerimden Bilirim yaşayamazsın böyle o yüzden hadi git şimdi Ne dostluk iste benden ne aşk Beni yalnızlığımla baş başa bırak Ve git şimdi O çok sevdiğim şarkı gibi Bütün gece ağlarım dalgalar kucağında Belki yosun tutar gözlerim yalnızlar rıhtımında Ama ben seni elbet unuturum sevdiğim Ne kadar zor sana git demek bilemezsin Ama varlığın kanatacaksa beni Ve unutturmayacaksa seni Nolur daha fazla üzmeden git hadi…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Duygu Gürbüzer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |