Dünya hayal gücünün tuvalinden başka birşey değildir. -Henri David Thoreau |
|
||||||||||
|
Anne…. ………Annem …………….Ah sevgili annem. Seni hiç üzmek istememiştim… Senin her dediğini ters anlayıp… Karşı gelmiştim… Aslında… Dediklerinin doğru olduğunu… Biliyordum…. ………….Canım Annem …………………..Biliyordum Ama Anne… ………………Ama hani genç adam olduk Erkek olduk… Bizde artık büyüdük… Demek varya anne… İşte…….. …………..işte …………………….Hep ondan işte Anne ondan… Ah…….. ………Ah ………………Annem ah Ben… Yaralı bir ceylanım… Yaralı bir ceylan… Doludizgin koşuyorum… Engin diyarlara… Ama…. …Ama annem Avcılar hep peşimde… Nereye gizlensem… Beni…… …Beni buluyorlar annem Ben çok pişmanım… Hemde çok annem… Babamla sende söylemiştiniz… Dikkat et hep diye… Böyle olacağını bilemedim… Bilemedim…. …Bilemedim anne Şu ergenlik dedikleri… Sorunları atlatamadım… Atlatamadım anne… Birden bire dengesiz… ……….Ve Çirkin büyüme şeklini… Horoz gibi sesimi… Yüzümdeki sivilcelerimi… Ördek gibi ayaklarımı… Çırpı gibi kollarımı… Bedenimle bütünleştiremedim… Birden bire büyüdüğümü sandım… Ne olduğunu bilemedim… Sizde bana hep… …………Hep Çocukmuşum gibi davrandınız… Çocukmuşum gibi anne… Karşınıza alıp konuşmadınız… ………….Konuşmadınız anne Hep… Bağırdınız çağırdınız… Biz böylemiydik… Bizi doktoramı götürdüler… Sanki diye… Oysaki… …………..Oysaki annem Öğretmenim sizi uyarmıştı… Öğretmenim size söylemişti… …………..Söylemişti anne Beni doktora götürseydiniz… Belki……. ……………Belki annem Şimdi.. Gerçek ben olacaktım… Babamla beraber hep… Psikiyatristte deliler gider dediniz… Hayır… …………..Hayır anne Beni götürmeliydiniz… ……Götürmeliydiniz anne. Sevdalandım da… Anne ben… Tam ergenlik çağında… Okudum bir sevda şiirinde… ALTIN VURUŞ sözcüğü… Beni cezp etti anne… Cezp etti… Adı bile ne kadar güzeldi… Sanki… ………..Sanki anne ölümsüzlük içeriyordu Sevdalımında benimle… Gurur duyması istedim… İşte…. …………İşte o zaman tutuldum O illete ANNEM …………O zaman tutuldum Dedim kendi kendime… Şair ablalar ağabeyler… Güzel olmasa… Sevda şiirlerinde… Bu sözcüğü kullanırmı diye… İşte annem… ………….İşte Hummalı girdaplarda… Yolculuğum… Böyle başladı işte… Şimdi her yanım sızlıyor… Her yanım titriyor anne… ………..Titriyor Düştüm iblislerin eline… Yardım et bana ANNE…. ……………Yardım et Sizleri çok üzdüm… Affet beni ANNEM… ………..Affet beni Genç yaşımda… Düştüm bu illetin eline tutsak… Kemiriyor… …………Kemiriyor beni Günden günde artarak… Ve ben annem… …………Ve ben Kurtuluşum olmadığını… Çok geç öğrendim… Ne beter illetmiş… Ne beter iblis icadıymış… Bu Anne… Önce bana tatlı tatlı… Yaklaştılar… Sonrada akrep gibi soktular… Beni annem… Akrep gibi… Beni… Sokaklarda… Zeytin peynir gibi sattılar… Kimine üç kuruşa… Kimine beş kuruşa… Karşılığında da… İblisin icadını verdiler… Siz bile hiç fark edemediniz… Fark etmediniz anne… Benimle ilgilenmediniz… Cebime para koydunuz… Haydi git… Ne halin varsa gör dediniz… Bana neden ANNE… ……………Neden ……………….Neden sevgi vermediniz ………………….Neden Sabır göstermediniz… Ben artık kendimi… Parazit olarak görüyorum… Ben hatalar yaptığımı da biliyorum… Kurtulamıyorum anne… …………….Kurtulamıyorum ……………………Kurtulamıyorum yardım et anne Ben ………. …………Ben ……………….Ben annem ben Artık ölümü seçiyorum… Sen annem… …………Sen Kesinlikle… Uyuşturucu ile mücadele… Derneklerine git… …………Git annem git Benim için yap bunu… Orada… Duvardaki uyuşturucu… Kurbanlarının resimlerinin arasına… Benimde resmimi ve sana… Yazdığım bu yakarış şiirimi… İğnele anne… İğnele ki insanlar ibret alsınlar… Benim gibi gençler… Özenmesinler örnek alsınlar… Ama… Ne olur… Sen benden utanma ANNE… ……………………………….Utanma Şimdi ben ölüyorum anne… İşte…. ………….İşte şimdi o şair abla ………………Ve o şair abinin Dediği… Vuruşu yapıyorum… Meğer ne iblismiş anne… Ne iblismiş bu meret… Hoşça kal… ………….Hoşça kal Seni seviyorum anne… Uyuşturucuya hayır… Unutma……….. ……………Unutma sakın ANNE 07.06.2008 Bornova/İZMİR Tüm dünyada ki uyuşturucu kurbanı gençlere adıyorum şiirimi. Bu şiirin hikayesi: Şiirmin hikayesine gelince...Bizlerin topluma örnek olması gereken insanlar olduğunu düşünmekteyim.Bunun içindirki şair arkadaşların şiirlerini yazarken ALTIN VURUŞ gibi kelimeleri kullanmalarını protesto etmek amacıyle şiirim kaleme alınmıştır.Çünkü ergenlik döneminde sevdalanan gençlerin bu tip kelimleden çok etkilendiğini yakınen bilmekteyim....Ayrıca bir gencin ağzındaan yazmış olduğum şiriminde herkese uyarıcı olmasını diliyorum.Uyuşturucu ile mücadeleye herkesi davet ediyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nesrin NAZ (Karaduman), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |