İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell |
|
||||||||||
|
Tuvalime nakış gibi işlemişti yedi renk yedi nota gökkuşağını Tanrı bile kıskanmıştı Artık gökkuşağını daha bir özenle işliyordu gökyüzüne Ve yağmurları öyle narin dokunduruyordu ki yeryüzüme Tıpkı babamın söylediği türkünün her bir rengi gibi, Doluyordu içime, yağıyordu içime renk renk nota nota Yedi renkli gök kuşağı sekiz notalı yağmuru ile Rengârenk notalı türkü gibi akacaktı hayatı Otuz beşinde ayağının ritmi bozulunca Daha bir gürültüyle bastı toprağa Ve bastığı yerlerden çiçek fışkırdı Menekşe, papatya, gelincik, manolya Hiç bu kadar çiçek olmamışlardı aslında Mevsimlerime hücum eden Rüzgâr’a notalar bırakıyordu Sahip olduğu insanî güzellikleri kaybettikçe Dünyam dört mevsim cennet kokuyordu Başka dünyalara kaçışımla Mum alevi gözyaşlarım Buz kristali olup battı gözlerime Bir çift cam oldu gözlerim Kışa bakan, dört mevsimi özleyen, Tek mevsimde üşümeye maruz kalan Baharıma açan kardelen çiçeğini Babamın söylediği türkünün sonuna uzunca es yapan ‘O zaman yine türküye es verdin sanmıştım baba, Pes etmiştin oysa yaşamaya’ İçimde babamın söylediği türkünün soğuması Yüreğimi sağır etmesi zoruma gidiyor artık Bütün sevmelerimi tükettiğim gibi Türküsünü de tükettim babamın Bir türkü daha söyleseydi keşke Birini bitirip diğerini Diğerini öbürüne ekleyip bir üçüncü türküyü Şu an ritmi ağırlaşan yüreğime akıtsaydım da Buz kesilen bana hayatı çekilmez kılan kışıma Menekşe, papatya, gelincik, manolya ekebilseydim Yedi renk gökkuşağını sürebilseydim tuvalime Notalar gibi sıcak yağmurun içine dolduğu toprağın kokusunu Tekrar içime çekebilseydim İşte belki o zaman bir türküde ben söyleyebilirdim Hem de babamın sesinden Dünyamı cennete çeviren babamın sekizinci notasını ispatlayabilirdim oysa Babamın söylediği bir türkü vardı Yağmurun içine dolduğu toprağı kokan Tuvalimi renge boğan gökkuşağı ahengiyle Tanrının içini dolduran ilhamıyla Babamın söylediği bir türkü!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ramazan Arpacı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |