Yanlış sayısız şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
Soyadın:Taysan Yaşın:19 Baban namaz kılmanı söylüyor kendisini ilgilendirmez İLGİLENDİRMEZ… Neden sana baskı yapıyor bilmiyorsun aslında biliyorsun üzerindeki siyah MARİLYN MANSON tişörtünü sevmiyor dudağındaki piercing i veya o garip gördüğü bilekliklerini siyah kalın taban botlarını dar pantolonunu burnundaki halkanın yerini… Neden seni kabul etmiyor diye düşünüyorsun…. Aranızda kuşak farkı var 56 yaşında bir babaya sahip olmanın getirdikleri bunlar… 56 YAŞINDA BAĞIRIYOR… Evden çıkacaksın ödevlerini bitirmediğin için bağırıyor insanın manevi ödevleri de varmış böyle diyor…Kendini kandırıyor… CENNETLE… Gidip yüzüne bağırıyorsun neden üzerine gittiğini söylüyorsun bir kıza benzediğini söylüyor… KIZA BENZEDİĞİNİ… Çıldırıyorsun ne alakası var… Moruk babanın genetik bağı ve maddi desteği olmasa bir dakika bile durmayacağın eve bakıyorsun iğrenç dökük yıkık evine… Kapı açılıyor babanın ruh ikizi geldi Annen… Aranızdaki yatıştırıcı annen bir hakem şimdi size yalvaracak kavga etmemeniz için… YALVARIYOR… Yüreği buna dayanmazmış bir kere de şu eve huzurlu gelseymiş ne anlar ki O… Baban elini kaldırıyor vursana diyorsun hadi yap ve gör ne olacağını… SANA VURUYOR… Annen seni çekiştirip uzaklaştırmaya çalışırken vurdu sana O pis eliyle vurdu… YÜZÜNE TÜKÜRÜYOR… Pislik moruk yüzüne bir tükürük okkası gibi tükürüyor artık dayanamıyorsun… ELLERİN YÜZÜNÜ KAPATMIŞ… Yerden kalkıyorsun odana gittin posterlerin hepsi de MARİLYN MANSON… Bavulun topluyorsun hiç arkadaşın yok nereye gideceksin…NEREYE… Annen kilitli kapına vuruyor sana yalvarıyor hissetti… HİSSETTİ… Ağlamaklı sesi kapının tahta yapısının boşluklarından sızıp senin duyusal algını etkiliyor… NEFRET EDİYORSUN… Bavulunu topladın gideceksin içinde tişörtlerin birkaç kitap bir nar bir de MARİLYN MANSON posterleri var… Kapıyı açıyorsun baban seni kolundan tutuyor onu yitiyorsun yerde… YERDE… Kapıya doğru yöneliyorsun baban çok kötü düştü başını çarptı umurunda değil… Hızla evden çıkarken içine bir metal giriyor belinden omirliğinin YANINA giriyor… OMİRLİĞİNİN YANINDAN… Saniyenin onda biri kadar sonra annenin o güne kadar duymadığın mükemmel çığlığı geliyor… Arkanı dönüyorsun elinde NAR… BABAN ŞOKTA… Babanın sana yıllar önce kopardığı ve sana biri kötülük yaparsa yanında taşımanı istediği nar…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © evren gelen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |