Bazen evrende yalnız olduğumuzu düşünürüm, bazen de olmadığmızı. Her iki durumda da bu düşünce beni afallatır. -Arthur C. Clarke |
|
||||||||||
|
Güneşe aşık kardelenler gibiydim ben de… aşkımın beni öldüreceğini bile bile sevdim ben seni… tıpkı küçük beyaz kardelenler gibi… en iyi de yakamozları bilirim ay vurduğunda masmavi sulara… o sularda hep senin hayalini kurardım ben… karanlık basmış derinliklerde kayboluşunu izlerdim… hepsini bilirim bunların… hepsini sen öğrettin bana… bir tek, kavuşmanın, sana doya doya sarılabilmenin nasıl bir duygu olduğunu öğretmedin… seninle birlikte uyanılan bir sabahın tatlılığını… bunca seneyi ve koskoca bir ömrü seninle paylaşabilmenin mutluluğunu… seni sevebilmenin ve yalnızca ama yalnızca sana ait olmanın verdiği mutluluğu öğretemedin… hastalandığında baş ucunda beklemenin verdiği sıkıntıyı, üzüldüğünde, mutlu olduğunda yada ağladığında yanında olabilmenin nasıl bir şey olduğunu, paylaşmanın sevincini ve de hazzını öğretmedin… sana sensiz nasıl katlanacağımı öğretmedin bana… sen yokken ıslandığında kirpiklerim nasıl kurutacağımı öğretmedin bana… göğsümde nasıl uyuduğunu, uyurken yüzünün nasıl bir şekil aldığını, korkulu bir rüya gördüğünde bana nasıl sarıldığını, ne kadar dağınık ve derinden yattığını, uzun kış gecelerinde mutluluk sızan bir evin içinde neler yaşanılabileceğini öğretmedin … Bir de sensiz nasıl yaşanılacağını öğretmedin bana deniz gözlüm…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S. Tuna, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |