Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Bir yalnızlığa düş satıyorum sevdiğim, Sen şimdi en güzel şiirlerim bildiğim, Geçiyor gözlerimin önünden öğlen üzeri, Bulutlara tutunan gökyüzü maviliğim, Durma koş demekte,koş daha fazla bu paylaşımda, Yalnız sana aitim diye söylenmekte yüreğim, Sinemaların afişlerinde hiç seyretmediğim bir film, Kaldırımları kaplayan cafelerde suskunluk, Bu masalar,bu insanlar, Seni düşündüğüm yerde başlıyor bana uykusuzluk, Öğlen üzeri bu şehir, Yokluğuna kelepçelendiğim en büyük suçluluk, Huysuzluk ediyor bir çocuk annesinin ellerinde, Bir çocuk ellerinde boya kutusu yalvarıyor, Bir başka çocuk içimden, Gözyaşlarıyla olan biteni anlamaya çalışıyor, Sensiz geçen her zaman isyan tutkusudur bana, Orta yerinde bu şehrin,içimdeki çocuklar seni bana getiriyor, Gözlerim gözlerinde mevsimsiz bir aşk'ı sorguluyor, Ve tebessümlerin yokmu sevdiğim, Beni yağmurların çok uzaklarına götürüp bırakıyor, Herşey bir anda oluyor, Koşuyor insanlar,insanlar sanki hiç tükenmiyor, Efkar basıyor kimi yüreği, Kimi yüreği aşk tutup çekiyor, Gözlerimi bağlıyor bu çaresizlik, Akşam çalıyor kapıyı,gelen kimsesizlik, Kanıyor zaman avuçlarımda, Bu şehir bunu bana hep yapıyor, Gece öpüyor dudaklarımdan,suskunluk şiire düşüyor, Belki de, Çocuklar çoktan uykudadır şimdi sevdiğim, İçimdeki halen seni bekliyor.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |