Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna |
|
||||||||||
|
inanışsız kaderlere iman edemem zifir gözlerinde serçe kanları biriktikçe aynaya bakarsın bu yetmez bir şairin duyduğu renkleri anlatmaya küflü sularla yıkayamam bakışlarını - mutasavvuf edanı kendine sakla - heteredoks seyirler izlemekteyim bir ozan sen mi sığacaksın yüreklere? mitolojiler üstüne tanrılık kurduğundan beri şeytan, suçlarından sıyrılmaya başladı felek - firaklı adanışlarını kendine bırak - adına henüz sunaklar yapılmadı çok kurban sunuldu boğa boynuzları arasında vicdanına ve şeytan aforoz etti kötülüğünden oysa dünyayı da iki boynuzun arasında sanırdın sen yazık ki kuş cesetleri yapraklarda can izi bırakmışken kayıp suratını maskeliyor tanrıçaların gökyüzünün haremlerini kibeleye ortak koşarken de düşüncesiz efsaneler yayıldı, söylenceleşti yokluğun aynalardan yansıttın yeryüzüne serçe ağlamalarını kan yeri, kan yüzü, kan tarlaları şimdi bereketli ölümler peydahlıyor ve altı kalın çizgilerle çizilmiş - ve ünlemlenmiş - gözlerim bakmaktan usanmıyor yapay mabedlerin düşmanıyım - bu bir kendini adayış - boğa boynuzlarında yepyeni bir dünyayım... incir yaprakları gözlerinin mahremiyet kapılarını kapamaya yetmedi tecavüze uğradığından beri bakışların kendini suç sayıyorsun...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Özgül BAŞAR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |