"İnsanların bazen neye güldüklerini anlamak güçtür." -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Sıradan biri için sevdiği kadının elini tutup “Seni seviyorum.” demek kolaydı. Ama adam için bu zordu, hatta imkânsızdı... Adam sevdiğini söylerse büsbütün kaybedebilirdi onu. Bu yüzden sevgisini yüreğinde tutuyor, kanının her zerresinde yaşıyor, dilinin ucuna gelse bile söylemiyor, bu sevgiyi sözcüklere dökmüyordu... Sevgisinin bu dünyada anlaşılması kolay değildi. Adam bu yüzden sevgisini ölene dek yüreğinde yaşatacaktı. … Adam kendini sorguluyor yıllardır... Sorgulamakla kalmayıp kendini yeniden kurgulama çabası belki bu. Düşünmek. Değişimi göze almak. Değişim için çaba göstermek ve adamakıllı değişmek. Bir yandan fazlalıkları atmak gereksiz ve anlamsız ağırlıklardan, yüklerden kurtulmak, bir yandan da yeni pencerelere yönelmek. Yaşamında eksik olan ne varsa onu görmek bulmak ve yaşamına katmak. Bir kelebeğin yeni ve farklı bir dağ çiçeğine kanat çırpması gibi. Kayalar arasında bir ceylanın alıştığı çeşmeyi bırakıp yeni, hiç kullanılmamış bir pınar araması gibi... Yeniden ve daha bir coşkuyla soluk alıp vermek, yeni yolculuklara hazır olmak, yağmuru, karı severek başlamak, yeşeren ağacı, çiçeği ve her şeyi sevmek. Sevmeyi yaşamak ve büyütmek sevgileri güzel yarınlar için...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © fuat ovat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |