..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Çocukların eğitimi, zaman kazanmak için nasıl zaman yitireceğimizi bilmemiz gereken bir meslektir. -Rousseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Barış Ünlü




17 Aralık 2009
Dedem'e Mektup  
Barış Ünlü
Hayattan kopup giden biricik dedem'e...


:AGBI:
Sevgili dedeciğim

6 Aralık Pazar saat 21:40’da göçtün gittin bu alemden ötelere doğru.Tüm ailenin yüreğini yakarak gittin aramızdan.Duyduğum da inanmak istemese de yüreğim.Mecburdum artık bu gidişine alışmaya. Birçok güzel şeyi paylaşmışken şimdi yanımda olmayacağını duymak yıktı seninle olan bütün iyi geleceğimi.Yokluğun yıktı tertemiz yüreğimi.
Saatlerce gözyaşı döktüm.Göz pınarlarımda ne akacak yaş kaldı ne de gözlerim de görecek hal kaldı.
Senden geriye artık bana sadece fotoğrafların kalacaktı.O fotoğraflara bakarak sana olan hasretimi giderecektim.Yüzündeki o içten samimiyeti bir daha ne bulacaktım ne de görecektim.Unutma beni gittiğin yerlerde dedeciğim.
An gelmişti ve gömmüştük artık seni toprağa.Ağlayışlarımı kimseler görmesin diye içime dökerek kalbimi dayanılmaz bir acıyla baş başa bıraktım.Yüreğim, bedenim yokluğuna alışamasa da mecburdum bundan sonra seni görememeye.Görmesem de bilecektim artık senin tüm aileni ve beni gökyüzünden bulutların arasından gözetleyeceğine.Biliyorum bedenin aramızda olmasa da ruhunun hep bizimle kalacağına.Kalbimdeki yerin hiç değişmemişti dedeciğim ve de değişmeyecekti bir ömür.
Hatırlar mısın dede seninle oynadığımız oyunları, bana anlattığın masalları, gezdiğimiz yerleri? Hatırlar mısın beni ne kadar çok sevdiğini? Ne güzeldi seninle olan yıllar, aylar, haftalar, günler ve anlar. Ama şimdi hiçbirisi sen yokken güzel olmayacak.Hiçbir şey sen yokken beni mutlu etmeyecek. Keşke hiç gitmeseydin aramızdan.Ayrılmasaydın benden. Ayrılmasaydın da yine ben senin biricik torunun sen de benim biricik dedem olarak kalsaydın.Yine oynasaydık masumca oyunlar.Anlatsaydın bana dünyayı, gerçekleri ve doğruları.Senin anlattığın gibi olmasa da dünya sen anlatınca her şey gerçek oluyordu.Keşke seni görmeseydim toprağın altına girerken.Görmeseydim kefene sarılışını.
Yalnız Dedemi alacağına Allah’ım beni de götürseydin onunla birlikte.Dedemle ölüme giderken azraile teslim olurken bir damla yaş dökmezdim.Çünkü dedemin yanında bütün zorluklar aşılır hale geliyordu.
Gittin dedeciğim girdin toprağın altına.Göçtün gittin.Artık ardından bana günleri saymak kaldı. Sensizliğin çetelesini tutar oldum.Seninle yaşadığım her anı beynime kazır oldum.Hatırlarımda küçücük bir çocukken pencerenin önüne gelir beklerdim ne zaman gelirsin diye.Seni o köşenin başından dönerken görmek sevindirirdi küçücük kalbimi.Dünyalar benimmiş gibi gelirdi.Ama gel gör ki dede artık ne sen köşeyi dönüp evimize gelecektin ne de ben pencerenin önüne gelecektim sen yokken.
Şu an yokluğunun 10. günü dede.Her şey giderek daha da boş görünür oldu gözüme.Bitip tükenmiş bir dünya da yaşıyormuşum gibi geliyor artık.Kalbim acınla yansa da, beynimde hala yaşadığımız güzel anlar olsa da alışmaya başladım artık.Biliyor musun dede sen yerinde üzülme diye ıstırap çekme diye ağlamıyorum artık ama yüreğime söz geçiremiyorum bunun için üzgünüm dede.Gittiğin yerler inşallah cennet olur.Ve cennetin en güzel bahçelerinde ailenin yanına günü bekle dedeciğim.Sana ne acı çekmek ne de ağlamak yaraşır.Sen her zaman en iyilerine layıktın ve de öyle kalacaksın.
Gün olacak ve gelip göreceğim seni.Mezarının başına çöküp konuşacağım seninle.Ama kelimeler ağzımdan değil yüreğimden çıkacak.Yüreğimde sana dair ne varsa onlar dile gelecekti.Güle güle dede, hoşça kal dede.Gidiyorum senin olduğun yerlerden ama bil ki senin için başaracağım başarılması zor olanları.Ne de çok isterdin başarılı olmamı her şeyi başarmamı.Bak artık dilediğin gibi olacağım dede. Dilediğin yerlerde göreceksin beni dede.Küçük bir çocukken senin gözünde nasılsam yıllar sonra da öyle kalacağım.Bir çocuk saflığıyla yaklaşacağım her insana.Ve senden aldığım sevgiyi dağıtacağım her insana.
Güle güle sevgili dedeciğim
Biricik torunun Barış
17.12.2009



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Umudun ve Kolay Kolay Kaybetmemenin Sırrı: Sabır

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayat
Şehitlerin Gençliğe Öğüdü
Aşk Üzerine

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yakalım Bedenlerimizi [Şiir]
İçinde Senin Olduğun Sevişmeler [Şiir]
Hayallerdeki Sevişmelerimiz [Şiir]
Toprağa Düşen Yitik Hayatlar [Şiir]
Bir Mezar [Şiir]
Bir Sevda [Şiir]
Aç Kalbini Yüreğime Doğru Güzel Kız [Şiir]
Issız Yürek... [Şiir]
Deniz Gözlüm [Şiir]
Kısa Bir Söz [Şiir]


Barış Ünlü kimdir?

Ben Barış Ünlü. 1990'dan beridir hayatla bir olup yaşayıp gidiyorum. Herkesin yazar olması için destek olmaya ve de kendiminde yeteri kadar hatta yeterinden daha fazlasını yaparak sizlere ve bu siteye üye olan ya da olmayıpta bu sitede dolaşan herkese güzel şiirler, denemeler, öyküler ve de romanlar yazarak sizlere güzel şeyler yaşatmayı umuyorum. Bu yüzden buradayım ve de burada olmaya devam edeceğim. Ben sizlere ve sizin gibi okur severlere açılıp oradan da hayalim olan yazarlık serüvenine katılıp büyük ve adı her daim söylenen hatırda olan bir büyük yazar olmayı hedefliyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
ORHAN VELİ'DEN BAŞKASI ASLA


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.