..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > obscure(anlaşılması güç)




27 Aralık 2009
Geçip Giden Hayat  
obscure(anlaşılması güç)
yol üstünde gördüklerimiz vardır. düşünmeden yaptıklarımız vardır. içinden geçip gittiğimiz hayatlar vardır.hayatlarına teğet geçtiklerimiz anısına.


:BJGH:
Yine geçip gidiyorsun önümden. Saçlarını denizin tuzlu rüzgarına savurup süzülüyorsun. Gözlerimi kendine tutsak edip hafızama kazınırken sensiz geçen güne lanet ettiriyorsun. Sonra da bana masum pozları yapıyorsun. Belki de haklısın sen suçsuzsun. Ama ya ben? Ben mi suçluyum? Ne yaptım ki sana? Sadece seni sonsuz bir sevgiyle sevdim. Hem de senden habersiz yaptım bunu. Her önümden geçişinde seni izlerdim dakikalarca. O dakikalar ben de saatler olurdu. Seni gördüğüm her gün seninle geçirilmiş bir yıl gibi gelirdi. Bir gün senin gözlerinle buluştu gözlerim. Öyle usulca baktım. Rahatsız olmandan çekindim. Celladına bakan bir mahkum gibi baktım. Sense rahatsız oldun ki gözlerini kaçırdın. Ama ertesi gün yine baktın gözlerime. O an yaşadığım mutluluğu anlatamazdım sana. Sonra yönünü değiştirip bana doğru yürüdün. Bir an içimde umut ışıkları parladı. Acaba? Diye geçirdim içimden. Kalbim hızlı hızlı atıyordu. Sanki dışarı çıkıp sana doğru koşmak istiyordu. Önüme kadar geldin. Durdun. Çıt çıkmıyordu. Dünya susmuştu. Herkes bize baktı. Ne işi vardı bu kadının bu sokak serserisiyle diye sordular kendi içlerinde galiba. Sonra sen herkesin duymasını istermiş gibi yüksek sesli bir tokat atıp uzaklaştın. Yere yıkıldım. Tüm gün kalkamadım yerimden. Suratıma inen tokadın acısı değildi beni bu kadar yıkan. Kalbimin kırılması da değildi. Umurumda değildi insanların ne düşündüğü. İçinde bana karşı bu kadar nefretin oluşması şoka sokmuştu beni. Oysa sana hiçbir zarar vermemiştim. Siz insanlar hepiniz bu kadar acımasız mıydınız? Ne yapmıştım ki sana? Niye bu kadar kızgındın bana? Niye bu kadar çaresiz bırakmıştın beni? O gece çok soğuk geçmiş. İliklerim donmuş olsa gerek. Ama hiçbirini hissetmemişim. Ertesi gün polisler sokak ortasında bir evsizin cesediyle karşılaştılar. Bir mezara gömdüler. İşlem yapmaya bile gerek görmediler. Yaşadığından bile kimsenin haberi yoktu zaten.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gittin
Apartman
İki Ölü

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Düşünen Adamın Sonu

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kanlı Karanlığın Sırrı [Şiir]
Bir Gidiş Karesi [Şiir]
Sen Bilirsin Git [Deneme]
Kahvenin Yalnızlığı [Deneme]
Cevapsız Sorular ve Cevapsız Çağrılar [Deneme]
Sensiz Hayat [Deneme]
Tatlı Zehir [Deneme]
Özgürlük ve Sonsuz Aşk [Deneme]


obscure(anlaşılması güç) kimdir?

hayat herkese gösterir soğuk yüzünü. işte o soğuk günlerde tek sığınak olur edebiyat.

Etkilendiği Yazarlar:
içimdeki duygular


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © obscure(anlaşılması güç), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.