Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna |
|
||||||||||
|
Neden dedi biri, neden tüm bu ağlamalar? 'Su akar yolunu bulur' demişlerdi bana Dedim vardır elbet bu gözdekilerin de akıp bulacağı bir yol Odamdaki panoda sadece ağlayan insanların resimleri vardı Ağlamayı hiç sevmem dedi biri, hiç sevmem! 'İnsan ağlamakla gülmek arasında gidip gelen bir sarkaç' demişlerdi bana Dedim sallanır durursun, bazen ağlamayı sevmemene ağlayarak Odamdaki panoda sadece ağlayan insanların resimleri vardı Neden hiç gülücük yok dedi biri, bir tanecik gülücük? 'Dünyaya ağlayarak geldin' demişlerdi bana Dedim başlangıcları unutma ki sonlara yaklaşabilecek gücün olsun Odamdaki panoda sadece ağlayan insanların resimleri vardı Erkek adam ağlamaz dedi biri, ağlarmı hiç! 'Herkes ağlar, hem de parmak izleri gibi farklıdır ağlamalar' demişlerdi bana Dedim zamanı gelen bir gözyaşını durdurmaya hiçbir hormonun gücü yetmez Odamdaki panoda sadece ağlayan insanların resimleri vardı Kimse bana 'ağlamak Tanrı'nın insanlığa hediye ettiği yüce bir arınmadır' demedi Kimse ağlamayı gülmek kadar değerli görmedi, Ağlamasından gurur duymadı, Ağlarken kimse resmedilmek istemedi. Kimse sevinçten de ağlanabilineceğini düşünmedi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Çilsem Su, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |