Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Yaşadığım herşeyi bu iki kelime gayet güzel ifade ediyor: "Çok hoş" Alınganlığımın, sıkılmışlığımın belki de bıkmışlığımın sitemi bu iki kelime. Huzur evine terkedilmiş fakat herşeye rağmen yaşama sımsıkı tutunmaya çalışan yaşlılardan farksız. Muhtemelen az önce kavga eden iki aşıktan birinin yolun ortasına fırlattığı taze bir çiçek kadar kırgın ve yalnız. Umutlarımı her zaman ki bıraktığım yerde bulamıyorum. Nereye koymuş olabilirim? Babam her zaman aynı şeyi söyler: - Kendini unutmadın ya ona bak. Aradığı şeyi bulamayan insan huzursuzdur. Boşluktadır, kolları bağlı, kafası soru işaretleriyle doludur. Annem yetişiyor yanı başıma ona da soruyorum. - Anne umutlarımı gördün mü? Annem: - Nereye koyduysan ordadır. İnsan her ne kadar kendini çözmeye çalışırsa çalışsın, geçen zaman daha da kördüğüm yapar. Çözemezsin. Hayat her zaman çözülecek problem olarak karşında durur. Biri bitsin, öbürü başlar. Bu yüzden hayat mücadeledir. Bünyen mücadele etmeyi kaldırmayabilir. Sıkılabilirsin, bıkabilirsin benim gibi. Kendini şarkılara vurursun. Öyle ya hiçbir şarkı halini anlatmaz. Sen kendi şarkını yazarsın. Yitirdiğin umutlarınla kendini teselli etmeye çalışırsın. Ama yine de bilirsin elbet hepsi geçer. Evet. Gerçekten "Çok hoş"
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Evren İÇENER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |