"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Aldandım hayata Kapıldım güzel kelimelere Şarkı sözleri gibi Söylenip durdum dilden dile Sakız gibi uzattılar beni Patlattılar derin bir sessizlikte Kimseler duymadan Nokta gibi bir yerde koydular beni Yalnızlığımın içine Ses edipte çıkamadım Derin boşluklardan İçimi döktüm duvarlara Derdimi gizlemeden sarıldım yaşama Ama tutmadı ellerimi yaşam Savurup attı beni yere Oyun yapıp oynadılar benimle Kimisi dövüştürdü Kimisi kahramanın düşmanı yaptı Kimisi de değersizleştirdi yüreğimi Ama hep ben kaybettim bu oyunda Sürüklendim inandığım Güzel sözlerle birlikte uzaklara Aldandım ben hayata Bir yaprak gibi düştüm dalımdan kaldırımlara Havada süzüle süzüle gittim Kucak açan yalnızlıklara Herkesin okuduğu bir romanda yer bulup Atıldım maceradan maceraya Çocukların masallarında İyi sonu yaşamayan karakter oldum Güzel bir düş sandığım hayat Davul misali çaldı beni Korkularımı hortlata hortlata Çıkardı beni benlikten attı kör bir kuyuya Uzanan elleri tutupta çıkamadım Yittiğim boşluktan. Çıkmaz sokaklarında ortasında kalan düşlerimle birlikte Yine de kapıldım hayata Ağlayan gözlerimin yaşını silip Yürüdüm dervişler misali Kendime bir mevlana bulmaya. Hikayemin karelerini ona anlatıp Düşlerimde bir dost kazanmaya Atıldım çöllere. Yalan dünya kaldı bir güzel hanfendiye Edasız yürüyüşlerde salınıp Hayatımın ağlama duvarında Dertleştim günahlarımla Sandıktaki anılarımı toprağa gömüp Mumyalanan hayatlarda soldum Kendimi de bir mumya yapıp...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |