"Denemeler"de gördüğüm şeyi Montaigne'de değil, kendimde buluyorum. -Pascal |
|
||||||||||
|
Ben sende ne baharlar yaşadım oysa, Ne yağmurlarda ıslandım zamanı yok sayarcasına, Mevsimler bitmedi gözlerine hasret kalmaktan, Ve gözlerimde yaş sevdalım, Gözlerine son kez olsun bakamamaktan, Sen beni sende kalan yıllarımdan çaldın sevdalım, Ben ellerimde gençliğim,yıldız kovalarken gecelerde, Yüreğimde okunmamış nice şiirlerim, Sevdalarım,aşklarım Yaşanmamış bırakılan çocukluğumu, Unuttururken sabah yalnızlıklarım, Sen beni sende kaybolan yıllarımda bıraktın sevdalım, Ve seni her aklıma getirişinde şu sahipsiz geceler, Bil ki, Ben yalnız seni düşünür,yalnız seni özlerdim, Ve gün olur büyümek isterdim kollarında, Bağıra çağıra,yalınayak,çırılçıplak duygularımla, Yalnız seninim derdim, Sen gülerdin,ben susardım Oysa, Ne acımasız değil mi böyle yaşamak sevdalım, Ben sende ne hayatlar tanıdım, Yüreğin umut,saçların rüzgardı senin, Gözlerin yağmur, Ve her bakışında yalnızlığa büyürdü içimizdeki çocuk, Öylesine sevecen,öylesine mağrur, Ben sende ne mevsimler gördüm oysa sevdalım, Biz kaç kişiydik ikimizde, Kaç yüreği sevdalarımızda bitirip, Ağladık başbaşa sonsuzlukluk bildiğimiz gecelerde, Öyle uzun,öyle kısa değildi aşklar yazdığımız şiirlerde, Öyle anlaşılır,öyle yaşanır değildi hiç yüreğimizde, Biz kaç kişiydik seninle hep o zamansız sevişmelerde, Kendi aşklarımıza tarih kalan en uzun bekleyişlerde, Kaç kişiydik sevdalım biz Nice birbirini görmeyen yüzlerin, Yağmurlu gözlerinde, Oysa, Sen beni kendi yüreğimden çaldın sevdalım, Ben sende ne baharlar yaşamıştım....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |