Bir dost nedir? Öteki ben. -Zenon |
|
||||||||||
|
YÜREĞİM KONAK OLDU GÜNEŞE..GEL! Bu gece yine güneşi ağırlayacağız yüreğimizde... Çünkü üç boyutlu bir heykele bile değil İki boyutlu bir resme bile değil bir noktaya tek boyutlu ve olabildiğince ufak bir noktaya benziyor yalnızlık, unutulmuş bir duvarda duvarın renginde... Ve sen bir yerlerde belki dakikalar kadar bana yakın belki asırlar kadar benden uzak ağlıyorsun usul usul... Neden hep böyle ağlamaklısın... neden ? gülmek de var var ama gülerken düşünemiyorum seni seni bir türlü.. Suya çizdim resmini senin bir görsen öyle güzel öyle güzel oldu ki... Suya çizdim resmini senin ne zaman uğrasam uzun uzun seyrediyorum hüzünleniyorum çoğun resmini okşayıp bir de arada sırada gülümsediğim oluyor hiç sebep yokken suya çizdim resmini senin bir görsen... Benden ve senden başka kimse hiç kimse göremesin diye resmini suya... Ve sen bir yerlerde belkide göz açıp kapamak kadar bana yakın belki de göz kapatıp açmamak kadar benden uzak dalıp dalıp gidiyorsun öyle mahzun bir gülü okşuyorsun mesela... hüzünlüsün geceyi okşuyorsun mesela... hüzünlüsün ama okşarken hayalimi hüzünlü değilsin de sanki baştana ayağa hüzünsün... Neden hep böylesin, neden ? neşelenmek de var var ama neşeli olarak düşünemiyorum seni seni bir türlü... Bu gece yine güneşi ağırlayacağız yüreğimizde çünkü hiç hiç bir şeye değil de "suya çizilen resme benziyor yalnızlık"
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © faruk şengül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |