Düşmekten yükselme doğar. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Yalnızlığı anlatırdı yıldızlara, Gökyüzü ses vermezdi sabaha kadar, Yağmurlar hiç dinmezdi, Ağaçların dalları rüzgarla uyurdu, Sağır bir sessizlik yoktu sevdasında, Ölüm yoktu ona,ölümden öte, Ayrılıktı sevdalanmak çok uzaklarda, Suskunluğu yüreğinden vururdu aşk bende, Nerde bıraksa hayat,o gider bulurdu, Yazma derdi beni,yazma bu satırlara, Utanırım ben gökyüzünden, Sen utandırma beni şu sevdalara, Ne dinlerdi zaman, Ne beklerdi uykularına zamansızca ağlayan, Yazardım yine de,kırılırdı kalemim her yandan, Canımı alan sevdiğim,bilirmisin, Bomboş sayfalardı sensizliğimi anlamayan, Ve gözyaşımda yıkanırdı sabırsız bir aşk'a, Gördüğüm ilk Ceylan, Sabah olmaz,gece bitmez, İçimde bir sıkıntı ayrılığın getirdiği, İçimde bir boşluk hasretin bilendiği, Aynalarımda ilk karanlık,ilk sensizlik, Özlemlerim gibi bir boşluk kanayan düşlerimde, Alacakaranlıkta ayışığı kovalayan,adsız her gecede, Yokluğunda yalnızlıklarımın tükendiği, Bir sırdaş gibi usulca eğilip kollarına,duyabilmek için türküleri, Yani koklayabilmek için sevdiğim,teninde dağılan kırmızı gülleri, Çocukları gülerken görebilmek içindi aşk senden bana, Bir nehre denizi bağlayabilmekti tek istediğim, Ah bir tutsan ellerimden,koşabilsem yalınayak sana, Bensiz uzayıp giden her zamanına, Zamansızlık kalabilsem dediğim....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |