Kitabının bir kopyasını gönderdiğin için sağol. Onu okumakla hiç zaman yitirmeyeceğim. -Moses Hadas |
|
||||||||||
|
Abidinin mutluluğunu resimlerinde, Picasso'nun beş parasız hayatının büyüsünü Kendime ait cevapsız kalan abuk sorularımı Tanımadım desem, Gülen bir ifadeyle ayna karşısında, Ağlayanın farkını, Bana kızarmısın, Deli deyip geçermisin,zamanla bir olup Zamanla bir olup unuturmusun beni Oysa ben dün gibi hatırlarım, Uçurtmaların peşinden yalınayak koştuğumuzu Misketlerimin çalınışında, Gülüşünü bana çeşme başından Topumuzun Mithat dedenin camında patlayışında, Ağlarken pencereden bakışını Ve evet hatırlarım, Mahallemizin gofretçisi Nabi amcanın Gofretlerini aşırırken yakalanışımızı Hatçe teyzenin ayakları dibinde yuvarlanışımızı Sonra, Gazoz kapaklarında kalan hatıralarımızı Gidene kadar sana karşı sakladığım duygularımı Paylaşamadığımızı Ağlayışımızı,kısa şortumu kareli gömleğimi Hep hatırlarım oysa Kızamık şekeri yediğim siyah beyaz zamanlarımı Kabakulak olduğumda utancımdan okuldan kaçtığımı Zemzem suyunu çiçeklere döktüğümde sopadan kıvrandığımı Çocukluğuma ait tüm hoyratlığımı Hatırlarım düşündükçe gecelerce, Şimdi herşeyi geri getiremem Keşke getirebilsem desem de, Geriye artık dönemem, Yani aşkım,sevdiğim,çoban yıldızı ümidim, Ne sonradan tanıyacağım Abidin'in mutluluğuna Ne de Picasso'nun büyülü yolculuğuna Kendi resmimi çizememişken Bir anlam veremem...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |