Lüferin Yaprakları

Baş ucu kelimeleri...

Gece lambasının dalgın bakışlarında kanayan bir sinek vızıltısı kadar sarı...
Gözlerin batmış kayıkları kadar engin sulara saplanmış ve ağlayana kadar nerede birikmiş olan göz pınarlarımın ince ince damarlarının gizemini sevdim. saatin akrebiyle denizin yengeci arasında gezinen kıyım kıyım gülümsemelerimi sımsıkı yuttum... ve mutluydum

Saatin pençesini ellerime aldım ellerimin sıcak ve alıngan beyazıyla kavradım bana verilen tüm hayatı. dünü yarını biriktirdim şimdi.

ve bir ses çıkardım bir ses ekledim...

söküldü şafak döndü gün...
baş ucu kelimeleri gece lambasının dalgın akışlarında sarardı Güneşi...
ve sarardı kızıl adımlarıyla gelen Güneş...
ufukta değişen dengenin ihtişamıyla kavradım tüm hayatımı...
dünü yarını biriktirdim şimdi.

ve bir ses işittim bir ses döktüm... vazoyu devirip suyu kaybettim ...annemi uyandırdım annemi güldüm...
bir çiçek kırıldı bir adımla ve çocuk simit tablasında biriktirdi dünü ve yarını çocuğun çocuk yüzünü sevdim. çocuk orada simit orada... hayat tamda buradaydı... su gibi akıp giden zaman... bir çiçeğin çocuk mısrasını nasıl da beslerdi...

Lüferin yaprakları.
çiçeğin çiğ yenmez haliydi.
dün ve yarın işte şimdiydi.

Tavsiye: zaz - je veux


iLkEsU hakkındaki bilgilerin basılmasını istiyorum.
Eğer basılmamasını istiyorsanız tıklayın.

  iLkEsU kimdir?
ORİJİNDEN NOTLAR

Etkilendiği Yazarlar:
JOHN FANTE, LATIFE TEKIN, J.D. SALINGER, SAMUEL BECKETT,SYLVIA PLATH,NILGUN MARMARA

 


Bu yazıyı basmak istiyorum.

İzEdebiyat'da yayınlanmakta olan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Tüm yazılardan birinci dereceden sayfa düzenleyicileri sorumludur. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.

Yazarların izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin —kısa alıntı ve tanıtımlar dışında— herhangi bir biçimde basılmaması/yayınlanmaması önemle rica olunur.

© 2000-2002, İzlenim.com - Tüm hakları saklıdır.