Cuma Mesajlarım

Nice dertler edindik dertsiz amel sofrasında, nice ameller yitirdik dertli aşlar sofrasında.

Hayatta dertsiz bir an varsa oda Amel-i Salih ile başbaşa olduğumuz vakitlerdir.

Bu nimet yüklü Cuma'nın, hayr dolu vakitleri ömrümüze yayılırken, Salih ve Saliha'lardan olmayı Rabbimden sizin ve dahi tüm müslüman kardeşlerimiz için Rahmanımdan temenni ediyorum. Allah (cc)
bu mukaddes Cumanın aşkına hayrınızı versin inşallah ...

17/02/2017
Ayşe Özyılmaz Dağcı


Ayşe Özyılmaz DAĞCI hakkındaki bilgilerin basılmasını istiyorum.
Eğer basılmamasını istiyorsanız tıklayın.

  Ayşe Özyılmaz DAĞCI kimdir?
ben bir düş'ten düştüm..nice kelimeler cehennemine..."ey sevgilim beni şair bıraktın hayata"

 


Bu yazıyı basmak istiyorum.

İzEdebiyat'da yayınlanmakta olan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Tüm yazılardan birinci dereceden sayfa düzenleyicileri sorumludur. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.

Yazarların izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin —kısa alıntı ve tanıtımlar dışında— herhangi bir biçimde basılmaması/yayınlanmaması önemle rica olunur.

© 2000-2002, İzlenim.com - Tüm hakları saklıdır.