Aklımın Dalgaları

Elime bir kalem alarak sözlerime başlamak isterim
Ağaç kelimesinde başrol olan meşenin kavak ağacına göre daha dayanıklı olduğunu bilir ve meşeden baston kavaktan yakmalık odun yakarım. Bilemeyiz bizler emanetcisiyiz ömrün sen ben insanoğlu bir ölürken diğeri seyre durur. Sıra ona gelir yanındaki seyre durur anlamazsın bilemezsin bekleyelim görelim. Kömür pahalı doğalgaz almak için eve sistem döşetmen lazım o da pahalı.
Neyse bir tane ekşi tuzlu ayran içeyim tansiyonum düşsün sen ki beni istanbul da florya sahilinde ki villa da koleksiyon yapıyor san.
Sanımlar varsayımlar angarya işler ihtimaller harcamak adına her şey bilemeyiz ki sen ben ademoğlu elin yahudisi hristiyani klise çocuğu sen ben ademin kaburgasının en gözde bebekleriyiz.
İçki hemen haram kılınmadı insanlara peyderpey haram kılındı.
Üzüm helal şarap neden haram.
Sen ineğin sütünü içip kemiresini yiyormusun.
Hayatın anlamsız olduğunu öğreniyorsun sen ben adem oğlu o hans kimin oğlu.
Dağlar da sesim yakılanır 5 metrekarelik alanda beni duymazsın sen ben ademoğlu chris kimin oğlu.
Hayat kısa ölüm ani sen ben anadolu nicolasın yurdu neresi.
Bilemem ki evladım işin orasını dağlar figan ben feryat.
Sen elin oğlu benim kızım senin evinde rahat eder mi.
Herkes bir şekilde kendini devlete atma gayretinde.
Sen ünlüsün sen kendi halinde ünlüsün.
Bilemezsin ki meseleyi insan insan derler.
Öldükten sonra hep arkandan konuşurlar sen duymazsın.
Sen ben toprak ehli benim sadık yarım balçık çamurdur.


Onur Altan hakkındaki bilgilerin basılmasını istiyorum.
Eğer basılmamasını istiyorsanız tıklayın.

  Onur Altan kimdir?
Bir yerden başlamak lazım

 


Bu yazıyı basmak istiyorum.

İzEdebiyat'da yayınlanmakta olan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Tüm yazılardan birinci dereceden sayfa düzenleyicileri sorumludur. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.

Yazarların izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin —kısa alıntı ve tanıtımlar dışında— herhangi bir biçimde basılmaması/yayınlanmaması önemle rica olunur.

© 2000-2002, İzlenim.com - Tüm hakları saklıdır.