Öngörü

Ne olursa olsun, ne yaşanırsa yaşansın.
Öncesinde etrafında yarattığın kasırgalar asla bilinmeyecek.
Sonrasında ötekiler gibi benzer davranışlar sergilememen anlaşılmayacak.
Şimdi ise çok daha iyi olduğun için hakkında hep daha kötüsü istenecek.

Tarih boyunca da bu durumlar ve bireyler hep böyleydi ki.
Her yiğit; sessizliğinin ama mutluluğunun bedelini eleştiri ile ödedi.
İki ses çıkarıp, adaletsizlik hakkında konuştuğunda gaddar diye kötülendi.
Haliyle hangi adım atılırsa atılsın, gerçekler karşısında zarlar çoktan atılmıştı.

İyilerin en büyük hatası buydu işte… Öngörememe.
Nitekim artık günümüzde hesaba katılamayan tek bir şey vardı.
Her düşünce gibi naifler ve iyiler de gelişmiş, evrilmiş ve oyunu anlamıştı.
Bu açıklamaya dahi gerek duyulmayan bir olgunluktu.

En büyük dostum ve düşmanım olan zaman her şeyi gösterecekti.
Her nefesimi borçlu olduğum Yaratan, yeni güzelliklere beni yönlendiriyordu.
Kalbi kötülük ve nefretle dolu olanlar da gerçek yüzlerini gösteriyordu.
Sessizliğim; bana karşı mahcupluğu arttırıyordu, ki olması gereken buydu.

Aleykümselam.


Alp Şahin hakkındaki bilgilerin basılmasını istiyorum.
Eğer basılmamasını istiyorsanız tıklayın.

  Alp Şahin kimdir?
Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche

 


Bu yazıyı basmak istiyorum.

İzEdebiyat'da yayınlanmakta olan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Tüm yazılardan birinci dereceden sayfa düzenleyicileri sorumludur. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.

Yazarların izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin —kısa alıntı ve tanıtımlar dışında— herhangi bir biçimde basılmaması/yayınlanmaması önemle rica olunur.

© 2000-2002, İzlenim.com - Tüm hakları saklıdır.