Aşk'larım sevda'larım
sevgili'lerim izdivaç'larım
diyebildiklerim
Ne de kolay kabullendi
cümle çoğul ekleri
Oysa güzel Türkçem'de
yalnız bir kelimeye
ler - lar ekleyemedim
Böylece ben sana en çok
Yarim
demeyi sevdim.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Aşk'larım sevda'larım
sevgili'lerim izdivaç'larım
diyebildiklerim
Ne de kolay kabullendi
cümle çoğul ekleri
Oysa güzel Türkçem'de
yalnız bir kelimeye
ler - lar ekleyemedim
Böylece ben sana en çok
Yarim
demeyi sevdim.