Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna |
|
||||||||||
|
bugün çocukluğum balonlar kadar renkli değil kurşunu olmayan silahlarla, intihar provaları yapıyorum ve sancılarını çekiyorum, ertelenen sevgilerin.. bir babanın kızım tadında kokan, iyi geceler öpücüğü düşüyor fotoğraflardan saçlarımın dağınıklığını rüzgardan biliyorum, inkar ediyor sebebi olmadığım acıların, katili de değilim boşuna arıyorsunuz hüznümün sahibini kendimden başka kimseye, borçlu değilim.. beni kucakla izmir bugün ellerim beş yaş yumukluğunda değil türkülerin saflığından utanıyor gözlerim türküler susturuyor beni bugün küçük bir çocuğun yardım çığlıklarını işitiyorum dua eden ellerine hüzünden başka bir şey bırakamamak, acıtıyor içimi hüzün bir çocuğun acısını dindirebilir mi..? beni kucakla izmir bugün kahkahalarım bildiğin yerde değil gitmez dediğin kaptan da terk etti gemiyi korunaklı seyir defterleri sular altında kızlığından sıyrılmış bir kadının, gölgesi vuruyor sulara kadının gözleri su yeşili kadının gözleri ıslak kadının gözleri uzaklarda.. beni kucakla izmir bugün sabır taşım iyi yontulmuş değil ağızdan çıkan her söz yaralıyor küçüklüğümü buruk gülümsemelere ev sahipliği uzun sürdü hasretle çalan telefonun sesi bir anlık sevdam, kilometrelere zincirlenmiş bir isyan kalbim, bu isyanda sıkışan küçük bir kuş nerdesin diyebilmek bile zorlaşıyor gecelerde seni seviyorum’lu bütün şarkılar eksik yazılmış eksik yazılmış özlemin adresi rehberlerde yolunu kaybeden yolcular, kuytu köşelerde sızma endişesinde sarhoşluğu hiç bu kadar sevmemiştim hiç bu kadar korkmamıştım yalnız uyumaktan.. beni kucakla izmir bugün gitmeler bana göre değil bu gitmeler kadınlığımın harcı değil ellerimde küçülüyor kavuşmalar kavgaların en kanlısı gözlerde yaşanıyor intihar mektuplarına rastlıyorum karanlık sokaklarda en berbat ayrılıklar gece en berbat yalanlar geceleri söyleniyor seviştiğim ve sevdiğim adam, geceleri bensiz uyuyor.. beni kucakla izmir bugün sarhoşluğum çekilir gibi değil dibini gördüğüm şişelerde başlıyor yalnızlığım yirmi dört ayar değerinde değil sevinçlerim kime satsan almaz zenginliğim yüreğimden öte değil.. beni kucakla izmir bugün düşlerim ulaşılır cinsten değil bozukluk sevişmelerimin hepsini, tek kollu dilenciye verdim dilenci şaşkın ben şaşkın gece şaşkın nasıl oluyor da anlatamıyorum garipliğimi kustuğum şiirlerde, konuştuğum ama duyamadığım bütün insanlarda aynı nakarat aynı melodi tekrarlanan şarkılarımın öksüzlüğüne isim koyamıyorum.. beni kucakla izmir bugün şiirlerim sahibine yakın değil özlediğim adam, gecenin öteki yüzünde özlediğim adam, yatağında uykusuz özlediğim adam, ne çok sevildiğinden habersiz beni kucakla izmir beni kucakla izmir..! bugün özlemim bugün suskunluğum bugün çaresizliğim bildiğin gibi değil...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © pelin onay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |