İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell |
|
||||||||||
|
Kim demiş, çapkınlığı sadece erkekler yapar diye... Evin kapısından adım attım mı dışarıya sokağın tüm kızları, en utangaçları bile, aralarlar evlerinin perdelerini, hatta pencerelerini, ortalık avını; pardon, yani hoşlandığı adamı çıtır çıtır yemeğe dişlerini bilemiş, çapkın kızlardan geçilmez... ruhlarını okumuşum onların çift dikiş sınıflarda sonra tez yazmışım haklarında sonra doktora... yemem öyle numaraları, çapkın kızları pek sevmem... taktikleri hep aynıdır haspaların üstüne varmazlar adamların, işveyle ortamı ısındırırlar, bunda hepsi ustadırlar; sizi bir güzel tavlarlar, onu tavladığınıza inandırırlar. dikkatli ve seçicidir, çapkın kızlar fetbazdır, öyle her adamı seçmezler, Karda yürür; izini belli etmez! olta atacağı erkeği özenle seçer adam, derhal onun kontrolüne girer, ilişki sürerken cilve naz, adam bir arıza çıkaramaz. Özen göstermezlerse buna; adı çıkar kötü kadına... İlişkiyi hep çapkın kızlar sonlandırır; çapkın kızın ağına düşmüş zavallıya boyun büküp sessizce çekilip gitmek kalır; Çapkın kız, çapkınlığın raconunu bilir, Tam bir duygu cambazıdır, hiç zorlanmadan hem romantik, hem histerik, hem durgun, hem de coşkun bir duygu haline gelir; Japon geyşaların keyfini ettirir, salon raconlarını yerine getirir, bunlarla adamı köleye çevirir... şanslı ya da şansız olan adam mıdır yoksa çapkın kız mıdır? bir türlü çözemezsiniz onu, İyisi mi, böyle derin mevzulara girilmemelidir. Bırakın su kendi yolunda aksın. çapkın kızın gönül teli inceldiği yerden kopsun nasıl olsa vardır yedekte, telini dolayabilecek birileri, birçok seçeneği de barındırır, hemen elinin altında... Sakın haaaa! Acımaya kalkmayın, çapkın kız haline... Bir de bakarsınız ki, siz acınacak haldesiniz, size yaptıkları karşısında benden söylemesi bu kadar, size kalmış bundan sonrası ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |