Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides |
|
||||||||||
|
Şimdi; Tam bu vakitte Bir şahin uçururlar Şahmeran Konağından Birvandan…Serhaddan… Kardan..Borandan.. Çırnaklarında Ölüm Fermanım…! Öksüzüm Bermaz Ovasında Kar tipidir Maden dağları…. Ektiğim Birkaç Evlek Umuttur Sarı Buğdayda Dolgun başakta… Uyyy,Uyyy,Uyyy…..! Bir Ala Güvercin Salınır Mavi Sedirlerde Gözleri yeşile çalan Bereketli Ak Gerdanında Ölüm kokusu Rengarenk tüylü Kısas isterler Yalnızlığa,Vurguna Demire tav Kurşuna siper iken… Nokta nokta Beneklerin de Biçilmiş kaftandır Beng-ü Bade… Uyyy,Uyyy,Uyyy….! Şimdi Tam bu Vakitte Bir Şahin uçururlar Şahmeran Konağından Harputtan..Amedden… Bejden..Turunçtan… Cırnaklarında Ölüm Fermanım…! Taş Duvarlarında Kuzgunlar sıralı Habgahında Yokluk, Zindanında Dengine düşmüş Gönül… Canı Cehenneme Gidenin Gelmeyenin demişim Firar vakitli Suç işlemişim Naçar…. Kimi sevsem Kime sevilsem Kime güvensem…. Şiirle kaçmışım Ejderhadan,İftiradan…. Uyyy,Uyyy,Uyyy….! Şimdi Tam bu Vakitte Bir Şahin uçururlar Şahmeran konağından Hazardan…Dersimden… Güzden…Bahardan… Çırnaklarında Ölüm Fermanım…! Kadem basmışım Gecenin bu vaktine Sarı,Beyaz Geline Haraç Mezatta yüreğim Selvi Boylum,Toy Güzelim… Bu kadar ucuzmu Ölüm,Yokluk; Can pazarı…. Uyyy,Uyyy,Uyyy….! Şimdi Tam bu Vakitte Bir Şahin uçururlar Şahmeran konağından Felekten..Bedbaht talihten Diriden...Ölüden.. Çırnaklarında Ölüm Fermanım….! !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |