Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Kırmızı Yılanlar ;Anne Kırmızı Yılanlar… Her yerdeler Her an’da Her mekan’da…. Varlığında , Ve yokluğunda Değişmediler, Yılan ne kadar değişir ki? Her Sohbetlerinde Anlamsız tıslıyorlar Sanki birbirini anlar gibi… Tıslama sesleri inletiyor yeri-göğü Bilmiyorlar Anne; Henüz söylenmemiş Cümlelerim Var…. Yürekte,Derinliklerde. En acımasız ve en değerli cinsten… Evlatlarının bahtiyarlığı en doğal hak Yılanların zehri en yasak En haram… İnsanın ekmeğinde tuz olmayınca Birde her kapıyı çalınca…. Kırmızı yılanlar ; Anne….! Bilirsin; Memleketin en acımasız türleri Saldırgan ,Şirret…. Aramızda ki perde … Balaların dilleri tutuk şimdi Haykırıyor Yılanlar; ‘’Sen kimsin diye’’ Verilecek Cevabı söyleyemiyoruz… Kırmızı Yılanlar; Anne…..! Kırmızı,Alevden daha alev Ve acımasız. Sağıyorlar bizi: Memelerimizden kan akıyor…. Seni bir misafir gibi Bir Yabancı gibi uğurladılar Acımak yok, Anne Acımak yok,Vicdan nerede Oysa…;Oysa….; Bir Drama veya Fantastik Film seyrederken Ne kadarda insancıllardı Bir elem de veya Ölümde…. Boğuluyoruz Anne Her gün bir boğumlarını daha Kenetliyorlar üzerimizde Kimimiz farkındayız Kimimiz Fantazide hala… Her Yılan; Bize musallat ettiğin her yılan İki kişilik seviyor; Biri Gördükleri;Pısırık ve Sadık Diğeri Cenin henüz.. Doğacak ve onları pişman edecek olan… Anne; Zavallım,Kara bahtlım; Yüreğinde ki Şarkı şimdilik Ama şimdilik Gizlerde…. Çocukların farkında değil Bekle Anne; Bekle,birgün ama birgün Balaların yüksek sesle Haykıracaklar Dünyaya… Birer büyük Sanatkar olacağız Mi üzerinden;Garip ayağında Dünyanın en ünlü Tenörleri olacağız Sekiz oktavlık şiddetle…. Bilecek Ademoğlu Bilecek Şeytan…Ölecek,Ölsün de…! Hit olacaksın Alemde Unutulmayanlarda ‘’ Bir numara’’ Kimsenin Ahı ;yerde ölü kalmayacak… Şimdilik kelimeler anlamsız gelebilir Unutma Anne.. Unutma… Anlamsızların içinde Gizli Metaforlar uyuyor…. Şahin Kobra veya Benekli Engerek… Bir gün İstiratgahına geldiğimde Tercüme edeceğim sana…. Kırmızı Yılanlar; Anne…! Kırmızı Yılanlar… Her yerdeler Her an’da Her Mekan’da…. Mevlam; Bolluk içindeki Yılanları doyursun Anne….! Kayıtsız değilim;Ölmeyeceksin.. Sükutum;Hıncımın Giriş Kapısıdır…. Şimdilik Hele Dursun,Bekle ve Gör Anne…..!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |