Gene gel gel gel. / Ne olursan ol. / ... / Umutsuzluk kapısı değil bu kapı. / Nasılsan öyle gel. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
hepinize kendinizi gösterecektim aynaları kırdılar parçaları topladım suç sayıldı suskunlugumun dar geçitlerindeki karanlığımda gözlerime bakın aydınlık bir sözü kaybetmenin telaşıyla aranan hareketsiz ellerime bakın sararmış gökyüzümdeki başaklara koşuyorum koynumda sakladığım gençliğimin yarasıyla yaranızla peşimden gelin! bir yalan düşmanı, bir filozofum ben kaderin keyfi sürgününde bir cambazım bana oynanan oyunlara bakın kırdıkları aynaların parçalarını birleştirmek suçum kendilerini görmekten korktular onların yüzünü takının! ben sivri dilli bir demir parmaklığım ranzamdan dışarı sarkar özgürlük seven ayaklarım ayaklarıma bakın yürütmüyorlar dışarda benim gibi olanları fazla akıllı, fazla özgür, fazla asi fazla geliyorum kuş beyinlilere kuşlara bakın! göklere bakın ağaçlara bakın kuşlara bakın ayaklarınıza bakın bakın bir benmiyim zindanda gösteremediğim o aydınlık nerede? gerçeği gösteren aynaları kırıyorlar dağılan yüzünüzü birleştirin özgürlüğünüze, adaletinize, kendinize iyi bakın benim gibi zindanlarda bir filozof olmayın sararmış gökyüzümdeki başaklara koşuyorum koynumda sakladığım gençliğimin yarasıyla yaranızla peşimden gelin bir kere aydınlığa ve bir kere de karanlığa bakın geç kalmayın!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Murat Kayali, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |