..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Karakterler Üzerine > Nidanur Küçük




17 Nisan 2013
Çaresizliğim Kuş Olmuş Uçuyor  
Nidanur Küçük
Hangi güne uyandığımız belli mi?


:AHAF:
Uyuduğum en fazla dört saat olmuştur ki gözlerime gelen güneşle ayılmaya başladım.güneşe mi beni bu hale getiren herife mi yoksa dün gece pencereyi kapattıktan sonra tülleri kapatmadım diye kendime mi küfür edeyim bilemedim.yarı açık gözlerimi sinirle diktim tavana.
Sabahları ilk uyandığımda küçüklüğümden beri hep aksi olurum okula giderken bana güzel kahvaltı hazırlayan anneme yada hep benden erken uyanıp beni uyandıran kardeşime çatardım şimdi onlarda yanımda değil.acaba son yılı dondurup yanlarına mı gitsem?öncelikle bu yataktan kalkmalıyım tabi.
Sevim henüz uyanmamıştı neyse zaten hafta sonu onu uyandırıp azar yemek istemiyorum ki meraklı arkadaşıma dün olanlarıda anlatacak halim yok.banyoya doğru yöneldim dünkü kıyafetlerim hala üstümde tek tek çıkartıyorum zamanında onun yaptığı gibi yavaş ve nazikçe.aynada yansıyan vücuduma bakıyorum biraz göbeklenmişim sanki onun evine gittiğimden beri incelememişim bile kendimi ona adamaktan..suyun ferahlığına bırakıyorum bedenimi damlalar aktıkça daha bi rahatlık hissediyorum tenimde.
Duştan çıktım ve bizim ki uyanıp çayı bile demlemiş evimiz büsbütün taze çay kokmuş miss.kurulanmam bittikten sonra üStüme bol bi kazak altımada fuşya taytımı çektim gelen kokuya doğru bıraktım kendimi.
Sevim "günaydın canım dün ki suratın neydi öyle hem neden aramadın beni almaya gelirdim gece gece yürümüşsün" dedi ahh bilmiyorum sanki uykucuyu söylene söylene gelirdi yanıma o saatte.bende dediğine cevap vermeyerek olanları anlatmaya başladım
Cuma günü okuldan referans gösterildiğim bi firmayla toplantı vardı bu son yılım olduğundan artık iş hayatım için daha ciddi davranışlar sergiliyordum ki buda hocamızın dikkatinden kaçmamış.evde hiç resmi kıyefetimde bulunmaz alma ihtiyacı duymadım artık ihtiyaç var belli.onu mu seçsem bunu mu seçsem derken saati farketmemişim ve odada bayağı dağılmış eğer ki toplamaya başlarsam kesin geç kalırım ama Buğra da hiç tahammül edemez ev dağınıklığına.bu seferlik affeder beni hem toplantı erken biter ve bende o gelmeden heryeri toplarım diye düşünüp evden çıktım.toplantı beklediğimden zor geçmişti acemiliğimi kontrol ettiler akıllarınca ama çok iyi hazırlanmıştım fazla zorlanmadan atlattım.akşam bunun mutluluğuyla iyi bir akşam yemeği yeriz diye güzel balıklar ve benim sevdiğim makarna soslarını doldurdum poşetlere tabi beyaz şarapta aldım.eve gittiğimde buğranın ayakkabıları kapıdaydı montunda asmış her zamanki gibi.içim sıkıldı çünkü az sonra felaket kopacaktı bir yığın laf edecekti ve bende hep uyguladığım masumluk taklidini başarıyla yerine getirecektim.buğra salonda kafasını elleriyle sarmış odaya girmemi bekliyordu ve ben mutlu bir ifadeyle girdim gözümdende duvara fırlattığı kırılmış vazolar kaçmadı tabi.belli bişeyler olmuştu onun yapacağı hareketler değildi bunlar sadece odanın dağınıklığınada bu kadar kızmadı.sessiz ve fazlasıyla heyecanlı bi şekilde konuşmaya başlamasını bekledim.kafasını kaldırdı söyleyeceği kelimeleri seçiyordu belli ve 'konuşmamız lazım' dedi.














Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın roman ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çaresizliğim Kuş Olmuş Uçuyor

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ne Saç, Ne His [Şiir]
Yine Sana Geldim [Şiir]
Kalbinde Oku... [Şiir]
Selam Sen [Şiir]
Bilirdim Güneş Çözecekti Hepsini [Deneme]
Hiç Bitmesindi. [Deneme]
Hayatın Çelişkileri [Deneme]
Çok Zaman Oldu [Deneme]


Nidanur Küçük kimdir?

parlak güneşe karşı içinde kırık camlar saklayan ve o güneşe umut fısıldayan narin.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Nidanur Küçük, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.