"Bir kitabın kaderi okuyanın zekasına bağlıdır." -Latin Atasözü |
|
||||||||||
|
2. Adalet yok, haydutlar tarafından yönetiliyoruz. Bu demokrasi filan değil, bu ülkede şu anda orman kanunları hakim. Haramiler %100 ortama hakim değiller ve hala korkuyorlar ama gitgide daha da cüretkar oluyorlar, daha çok hasar veriyorlar. 3. Uzun vadede bu ülkenin sahip olduğu sorun ilk önce eğitim sorunudur. Eğitimli bir insan bugün bu ülkenin nüfusunun büyük bölümünün kullanıldığı gibi kendini kullandırtmaz. Eğitim sistemi uzun vadede mutlaka değiştirilmeli. Bu en temel kurtuluş adımlarından biri. 4. Diğer temel kurtuluş adımlarından söz edersek bunlar; Milletvekili dokunulmazlığının kayıtsız şartsız tamamen kaldırılması, Seçim barajının tamamen kaldırılması önceliklidir. Bunları seçim kanununun değiştirilmesi, siyasi partiler kanununun değiştirilmesi, sendikalar kanununun değiştirilmesi izler. 5. Bu ülkede savaş hali söz konusudur ve ülke savaş esnasında ortadan kalkan medeni hukuk düzeni yerine, hakim bir örgütün elinde sopa gibi acımasızca kullandığı orman kanunları ile yönetilmektedir. Hukuk yoktur, guguk vardır. 6. Kısa vadede sorun ülkede iyi ve yetişmiş insan eksikliği gibi görünse de aslında sorun iyi ve yetişmiş insanların bölünmüş olmasıdır. Dolayısıyla kısa vadede bu ülkedeki en temel ve öncelikli sorun insanların ota boka bakmadan bu haramilere karşı TEK CEPHE altında birleşmesidir. 7. Armudun sapı var, üzümün çöpü var diye konuşma lüksüne sahip değiliz. Aklı eren bütün düşünürler, gazeteciler, sanatçılar, siyasiler parti-örgüt-arkadaşlık vs gibi bağlarını bir kenara koyup vatan-millet çerçevesinde bir kez daha düşünmeli ve harekete geçmeli. 8. Birleşin, birleştirin. İsimlere ya da büyük karizmatik bir lidere ihtiyacımız yok; Halk kurtuluş istiyor, altında toplanacak bir tek ÇATI verin bize, biz o çatının altına geliriz. 9. Bütün partilerden aklı başında siyasiler kendi siyasi parti bayraklarını unutup Türk Bayrağı altında buluşmalıdır. 10. Sanatçılar, sporcular, düşünürler, gazeteciler, siyasiler, işçiler, öğrenciler, memurlar ile bu yurdun bütün insanları; ülkesine savaş açan haramiler örgütüne karşı güç birleştirmeli ve tek CEPHE olarak hareket etmeli. 11. Düşündüm, bu yukarıdaki sonuca vardım. Siz düşünmeyin. Birleşin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Levent Ölçer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |