Hata! Klavye bağlı değil. Devam etmek için F11'e basın... |
|
||||||||||
|
DELİCE KOŞMUŞTUK HAYAT DENEN UÇURUMUN KENARINDAN HATIRLADINIZ MI;HANİ GÖZLERİNİZDE GECEYİ,SAÇLARINIZDA BAHARI BULURDUM HANİ ELLERİNİZİ TUTUNCA YANAR,BENDEN UZAKLAŞTIĞINIZDA DONARDIM YOK YOK HALA HATIRLAMADINIZ BELLİ,HAKLISINIZ ESKİSİ GİBİ DEĞİLİM AMA BİRAZ OLSUN ZORLAYIN HAFIZANIZI,ARADAN YILLAR GEÇTİ 28 MARTTI DÜNYA BAHARA HAZIRLANIRKEN KARA KIŞI VERMİŞTİNİZ BANA BİR GÜN İÇİNDE YIKMIŞTINIZ DÜNYAYI BAŞIMA BAKMAYIN ÖYLE GÖZLERİME DEDİM YA,BİLİYORUM ESKİSİ GİBİ DEĞİLİM OYSA SİZİNLE KİMSENİN YAŞAYAMAYACAĞI BİR AŞKI YAŞAMIŞTIK EĞDİNİZ BAŞINIZI ÖNE,HATIRLADINIZ DİMİ BENİ HANİ BİR ZAMANLAR HANİ NEYSEEE….. SEBEBİNİ BİLE BİLMEDİM GİDİŞİNİZİN,BİR GECEDE YABANCILAŞTIK BİZİ SARAN DUYGUYA NE YAPMIŞTIM,HATALIMIYDIM BİLMİYORUM GİTTİNİZ İŞTE VE BİZ BORÇLU KALDIK AŞKA VERESİYESİ YOKMUŞ HAYATIN,YAŞATTIĞI GÜZELLİĞİ PEŞİN ALDI BENDEN ÖNCE YAŞAMAKTAN VAZ GEÇTİM,SONRA KENDİMDEN HATIRLIYORSUNUZ DİMİ HANFENDİ BANA DEDİĞİNİZİ DURUN İSTERSENİZ HATIRLATAYIM HALA KULAKLARIMDA SESİNİZ “YAŞIYORSUN İŞTE BAK ÖLMEDİN” SONRASINDA ÇOK GÜLDÜM BU SÖZE BİLİYORMUSUNUZ ÇÜNKÜ ÖLÜM SADECE TOPRAK ALTINDA OLMUYOR O YÜZDEN TANIMAKTA ZORLANIYORSUNUZ YILLARIN MUHASEBESİ BÖYLE AYAKTA OLMAYACAK BUYRUN BİR KAHVE İÇELİM KIRK YIL HATIRI VAR DERLER YA BİR FİNCANIN,SİZ ALDIRMAYIN YİNE ÇEKİP GİDERSİNİZ HAYATIMDAN,İNANIN RAHATSIZ ETMEK DEĞİL MAKSADIM HİÇ DÜŞÜNMEMİŞTİM BÖYLE BİR KARŞILAŞMAYI ANSIZIN,HAZIRLIKSIZ YAKALANDIM HATIRALARA ÜSTÜMÜN BAŞIMIN KUSURUNA BAKMAYIN,HİÇ İYİ DEĞİLİM FARKINDAYIM GARSON İKİ FİNCAN KAHVE TELVESİ BOL OLSUN GEÇMİŞ GÜNLERE BAKACAZ İÇTİK Mİ SİZ,SİZ HİÇ DEĞİŞMEMİŞSİNİZ,YİNE BAŞIMI DÖDÜRECEK KADAR GÜZELSİNİZ KONUŞMUYORSUNUZ NEDEN,BENİM KELİMELERİMİ ÇALMIŞTINIZ GİDERKEN VE BEN UZUN ZAMANDIR BÖYLESİNE UZUN CÜMLELER KURMADIM HELE AŞKI,HELE SEVDAYI SİZDEN SONRA BİR TEK AN DAHİ ANMADIM DEDİĞİNİZ GİBİ HALA YAŞIYORUM,İÇİ BOŞ BİR AĞAÇ GİBİ AYAKTAYIM ÇOK VAKTİNİZİ ALDIM BİLİYORUM,FARKINDAYIM KAHVENİZ BİTTİ MERAK ETMEYİN SİZİ TAKİP ETMEYECEĞİM YILLAR SONRA BU ANLIK MUTLULUĞU YAŞATTIĞINIZ İÇİN DE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM PARDON BİLİYORUM GİDECKSİNİZ PEKİ HİÇ BİR ŞEY SÖYLEMEYECEKMİSİNİZ YADA HİÇ BİR ŞEY DEMEDEN GİDİN,TIPKI YILLAR ÖNCE YAPTIĞINIZ GİBİ BEN ALIŞTIM YOKLUĞUNUZA BİR TEK SÖZLE BAĞLANAMAM ŞİMDİ VARLIĞINIZA HOŞÇAKALIN VE SİZDE UNUTUN BU KARŞILAŞMAYI YILLARIN KORİDORUNDA BEN YİNE ARKANIZDAN BAKACAĞIM GİDİŞİNİZE VE BU GECE HIŞIM GİBİ ÇÖKECEĞİM YİNE AGOBUN MEYHANESİNE ELVEDA BİTMEYEN ŞİİRİM,KAPANMAZ YARAM BİR KERE DAHA ELVEDA...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şeref Isı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |