Doğallık sahip olunan değil, kazanılması gereken bir erdemdir.
-Cervantes |
|
||||||||||
|
Peki petrol konusuna gelelim . Bu gün Iraktaki petrolden pay alan gemileriyle taşıyan malum kişinin çıkarlarını korumak için desteklediği işittir. Bu bir ikincisi, Amerika Afganistana saldırdı petrol için, ıraka neden saldırdı petrol için. Yani birileri çıkar için savaş çıkarıyor. Ortadoğuyu kan gölüne çeviriyor. Bu pastadan Türkiyedeki yöneticiler de pay almak istiyor yani amerika babasını taklit ediyor. Amerikanın burada at koşturmak için radikal islam örgütlerini kullandığını biliyor o da bir tanesini besliyor ve payına düşeni kendi kasasına akıtıyor. Büyük resim budur arkadaşlar. Küçük şeylere takılmayın. Dünya nimetlerini tüm dünya halklarının adaletli bir şekilde paylaşmasının bir tek yolu vardır. Anlıyor musunuz tek bir yol. Birinci paylaşım savaşında Avrupa devletleri kendi topraklarında yeterli doğal kaynak olmadığından orta doğuyu kontrolü altına almak istiyordu. İkinci paylaşım savaşında da. Yani amaç aynı. Peki bunu hepimiz biliyoruz başka şeyler söyle denlidiğini duyar gibi oluyorum. Bu savaşlar yaşandı sonuç ne oldu? Kısmen de olsa buraları aslında yine onlar kontrol ediyorlar. Bir takım dinci örgütleri destekleyerek ve bir takım kukla liderler yaratıp buralarda kullanarak. Evet savaş olsada olmasada dünya halkları dünya zenginliklerinden pay alamıyor. Gerçek bu arkadaşlar. Aslında her şekilkde onlar amaçlarına ulaşıyor. Az gelişmiş ülkelerde yarattıkları liderler kendi işbirlikçi burjuvazilerini yaratıyor. Peki çözüm ne? Yine tekrar ediyorum. Çözüm tüm dünya halklarının dünya nimetlerini paylaşması. Güç nedir asker nedir üretim nedir. Tüm bunların kaynağı insan değil mi Halk değil mi. Elbette ki tek üretici güç İnsandır. Bunu eğer insanın kendisi görebilirse İnsan beynine yapılan bunca gereksiz enformasyon yüklemesine rağmen bunca şaşırtmaca kandırmacaya rağmen insan gücünü görmeyi başarırsa Çözümün kendisi olduğunu görecektir. İşte bunu görebildiğimizde kanımızı emen vampirlerden kurtulabiliriz. Suriye olayları patlamadan önce izedebiyatta bazı paylaşımlarda bulundum. Ilımlı islamın nerden geldiğini bunun hakkında Cengiz Özakıncı'nın yazdıklarından "Hitlerin İmamları" Bahsettim. Bakın bu gün yaşananlara. 2011 den bir haber "BAŞBAKAN Recep Tayyip Erdoğan, Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esad'ı telefonla arayarak Suriye'deki gelişmelerle ile ilgili görüş alışverişinde bulundu. Görüşmede Erdoğan'ın Suriye yönetiminin açıkladığı reform paketine övgüde bulunduğu kaydedildi. Bu arada Suriye'de günlerdir devam eden gösteriler Esad'a 11 yıllık iktidarının en zor günlerini yaşatıyor. Esad ise muhalifleri sakinleştirmek için çoğu İslamcı 260 siyasi tutukluyu serbest bıraktı." http://www.takvim.com.tr/siyaset/2011/03/27/erdogan_esati_aradi Evet o dönemde Suriyede bazı gösteriler yaşanıyordu Bizde yıllardır daha kitlesel ve daha akılcı protestolar var mesela gezi eylemleri. Evet ama bu gün bakın Suriye'ye ne durumda. Ben müneccim değilim. Sadece her tür kaynağı değerlendirerek gerçekleri yakalamaya çalışıyorum. Aylardır tartışıldı Aksaray beyaz saraydan büyük bakingam sarayı şöyle bilşmem ne sarayı şöyle. Ülkemizde gazetecilik belirli ellerde ve aslında karşıt gibi görünen haberler bile aynı amaca hizmet ediyor. Kısmen muhaliflerin ve rahatsız olan halkın gazxı alınıyor. Ak sarayın yapılma amacı asıl işevin ne olduğundan kimse bahsetmiyor. Erdoğan dünya buradan yönetilecek diyor Evet bu doğru Bir gün gelince dünya buradan yönetilecek. Ama Kim yönetecek sanıyorsunuz Türk halkı mı Elbette ki değil. Dünyayı bu gün amerikadan yönetenler yarın buradan yönetecekler. Bu benim iddiam. Dünyayı buradan yönetecek olanlar şu süreçte gerekli ayarlamaları yapıyorlar. Amerika tüm dünya halklarının gözünde teşhir olmuştur ve bir gün gerçekten yönetemez duruma gelecektir. Bunun için alternatif yaratmaları gerekiyor ve yaratıyorlar da. Erdoğan ben bu sarayı kendim için yapmıyorum diyor. Evet bu da doğru . Bir gün Erdoğandan sonra gelip buraya yerleşenler halk olmayacak. Dünya Anadoludan yönetilirken bizlerin payı ne olacak tabi ki sömürü. Ama birileri bu pazarlıkta bazı terör örgütlerini desteklerken payını almaya çalışıyor Pazarlık elini güçlendiriyor. Yapılan operasyonda işide vururken pkk ya da vuruldu ve bazı avrupa yöneticileri rahatsızlıklarını dile getirdi. Peki neden sizce. Pkk üniforması ortadoğu ülkelerinde açık pasaporttur ve uyuşturucu trafiğinde en önemli unsur olan pkk bu trafiği sağlaması için yok olmaması lazım. Dünyada silah üretilir ve silahın çençi uyuşturucudur. Uyuşturucu dünyada pazarlanıp para kazanılır ve bu kayıt dışı ekonomi az gelişmiş ülkelerde aklanır. Bu trafiğin asıl unsurları pentagon ve terör örgütleridir. Tarık ümit niye betona gömüldü sanıyorsunuz. Uyuşturucu trafiğinin içine girip rapor hazırladığı ve sunduğu kişiler tarafından bileti kesildi. Uyuşturucu ve silahın geçiş noktası Türkiye hatta takas merkezi... Ve pkk silaha ulaşmak için uyuşturucu işine girdi. Yani herkes birileri tarafından kullanılıyor. Terör örgütleri gazeticiler politikacılar. Din adamları vs.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Taner SARGIN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |