Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Zor okunur bu şiirler zor Ne ayrılık der, ne cehaleti kor Bu şairler Anlamaz Anlamayı da anlamaz Anlar gibi de, anlamazlar Onun için anlatmak isterle Yazar, yazarlar... İklimi yaşarlar Bu aşkı sevda ile taşarlar Yine şiirin de, şairin de; anlamazıdırlar Bu yetmezmiş gibi Bir de üzerine kendileri anlaşılmaz olurlar Anlaşılmaz olduklarından, anlatmak için şair olurlar Anlaşılmak için Kendilerini paralarlar Sen şairlere bakma cancağızım Anlamaya çalış Güneş doğmaz Sen çevrimlesin Güneş senin için doğmaz Var olanla birliktesin Ne ve neler olması gerekişi bilemezler Var olanladırlar Böyle gerekilmemiş Böyleyle bulunduğu için illa böyle gerektirilir anlamışlar Herkes kendi yararlanımıyla Güneş'i bilir İşte anlamak budur Anlatmaksa; yazmaktır, söylemektir, yaşamakla Güneş, bir dili konuşur Ya da her yararlanıcıya göre dilleniş başkadır Böylece Güneş başka başka donla oluşur Şair yakar Sevda şairini yakar Anlamasak ta Dünyanın her tarafında Şairler usukmazlar En olmaz yerde En şairler konuşur Anlamadım deme Varoluşuna, anlamaya anlamaya Anlamayı öğreneceğim, anladığımı hissedeceğim İhtiyacımca anlayacağım de... Unutmasınlar ki Güneş ihtiyaçlarınızın dışında bir var oluştur Ne ihtiyacınızı karşılamak içindir ne de değildir. Önemli olan şairi ve şiiri Saz ile söz ile Öz ile göz ile Aşk ile meşk ile... Neresiyle anlattığı değil İhtiyaç olan Nerenizle anladığınızdır Bu bir kısım şairler Anladıkları için anlaşılmaz Anlaşılmaz oldukları kadar da anlamış olurlar Özelde duyguyla aşka, Genelde, toplumsa oluşla akla düşerler Kuraklık suyu bilir Suysa boğmayı Güneş doğdu da Bir tek sen anlamadın yaygara 08.06.2015 Nerenizle: hangi ihtiyaca seslenir oluşla hangi ihtiyacı duyulan yanınızla anlayabildiinizdir.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bayram Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |