Dünya hayal gücünün tuvalinden başka birşey değildir. -Henri David Thoreau |
|
||||||||||
|
Ama sen de isterdin değil mi her an yanında olsun seni hiç yalnız bırakmasın. Ama sen bile her zaman birinin yanında olamiyorsun öyle değil mi? Peki şunu bilmiyor musun senin her anın da yanın da olan sana senden daha yakın olan biri var. Kim o? Değil mi merak ediyor insan ben farketmeden nasıl benim yanımda. Yanımdaysa ben neden görmüyorum veya bana neden yardım etmiyor ben neden bu durumdayım o zaman diyorsan DUR! Deme çünkü şöyle düşün bir derse giriyorsun 40 dk sonra çıkıyorsun ve sen artık o dersten sorumlusun ve sınanıcaksın bakalım ne kadar iyi dinlemişsin dersini. Evet ve sınav günü geliyor ve sınava giriyorsun sınavdan iki ihtimalle çıkabilirsin; biri ya zorlu ve kötü yada rahat ve güzel. Tabi bu iki durumda senin dersi dinlemene bağlı. Eğer dersini iyi dinlediysen derste sağa sola bakmayıp aklını kafanı derse verdiysen sınavi geçersin. Amma eğer derse kafanı vermediysen ve sağa sola baktıysan vay haline işte o zaman yandın çünkü sınav sonucun sadece seni değil tüm hayatını değiştircek o sonuç. Şimdi düşün bakalım o 40 dk senin dünya hayatın olsun kısa bir süreç ve o ders de senin Kur-an'ı Kerimden ve Peygamber Efendimiz (s.a.v)'in hayatından ne aldığına bağlı eğer bunlardan bisi alabildiysek ne mutlu bize ama ya alamadiysak ya hayatimizi değiştiremediysek?! Ama bi konuda şanslısın dostum bu zamana kadar yaptığın tüm günahlardan tövbe edebilisin. Benim cok günahım var deme ve unutma senin günahından büyü Allah c.c var ve Allah c.c tövbeleri affedendir. O c.c merhametlilerin en.merhametlisidir. Şimdi kardeşim kalk ve tövbe et ve Allah'tan af dile...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ümran AĞIRMAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |