Herşeye imgelem karar verir. -Pascal |
|
||||||||||
|
ben hep ondokuz yaşındayım demek geçiyor içimden hep ondokuz kez söylemek söyleyeceklerimi... Ne garip değilmi tam ondokuz yıl sonra , ondokuz kez içiyorum aşkın zehrini... Keten tohumu saçıyorum eteklerimden savurarak. Saçlarımı rüzgara salıyorum ondokuz kez koşturarak gözlerimde hep aynı aşkın ağlamaklı bestesi ağır gelir senden ondokuz yıl ayrı yaşamak... Ben dile getiremiyorum nedense ondokuzun anlamını anlasana artık seni sayıklıyor bu rakamın her yanı. Ben bir düşten düştüm gönlüne ey keten prenses ondokuz kez yazsam da anlatamam duygularımı. Gülüşlerimin toplamıydı ondokuz bana her gelişinin anlamıydı ondokuz. Kurduğum hayallerin toplamıydı ondokuz. Yazdığım şiirlerin sonuncusu ondokuz. Ondokuz bende anlamlı ondokuz bende yaşlanmalı her haliyle geçse de yıllar ondokuzuma hiç uğramamalı. Elimde koca bir çiçek, yoluyorum yaprak yaprak. Ne kadar büyük olursa falım, sevgim o kadar çoğalacak bakma sen onun ayrılık sarısı olduğuna "seni seviyorum" ondokuzuncu da çıkacak... Saat gecenin bir yarısı çift sıfır ondokuz bak geçiyor günler, yalnız kaldı ondokuz... Soruyorum kendime neden hala bir arada yokuz. Seninle bir ömür yaşımız olurdu inan hep ondokuz Ayşe Özyılmaz Dağcı (dranaz)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ayşe Özyılmaz DAĞCI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |