Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero |
|
||||||||||
|
Saatin kaç buçuğunu geç Öyle ıssız bir merhaledeki keyfiyetsiz kemiyet, Anneme söylesem annem sen hala oradamısın diyecek Ben henüz nerede ve nereli olduğumu bulamadım Buraya ait olmadığım çok kesin İnsan oralı olmadığını anlayınca Oradaki pek çok şeye de oralı olmuyor Öylesine rahat bir ömür geçiriyor ki Her şey acayip keyifli Her şeyden yettiği kadar alıyor Anlık yaşıyor ömrünün her satırını Biri bir şey söyledimi Bundan mütevellid mutlu ve mesut Ben buralı değilim diyor Vazifesine yönelmiş bir köy muallimesi nasılsa Öyle işte Papatyalara fit gülüşlerle Ceylanları kıskandıracak cinsten Bir buse konduruyor hayatın kalbine. Beni soracak olursan müşkülpesent olan herşeyi terkidiyar ettim Ettim vallahi ettim Gamsızlığımı hoş görün elbette Dünya için bu kadar tasa fazla bile Daha mühim bişey söyleyeceğim Pazarcı abi bana üçbuçuk kilo domates satmaya çalıştı Benim cürmüm ne abi ben neyleyim üçbuçuk kilo domatesi Diyemedim amma Laf aramızda Bir menemende hepsini yiyebilme kabiliyetim var aslında Domatesler şimdilik kalıversinde Ben üçbuçuk adet mum alıp mumyalamalıyım bu saadet asrımı. Biliyor musun Mum demiş ki kendi kendine Yanmışsam bundan ne çıkar Geceyi onaran bir mimar vardır Dedim mumceğizm emin misin Bu Sezai Karakoç'un bir mısrası olmasın Kızı verdi benceğize Dedi sen nasıl yarensin Yaren hiç yârini yalanlar mı Kusuruma bak!Kimse için aslımdan dönemem Hakkı inkar edemem Sen kimsin ben kimim bu dünya kim Anne burası nere söyler misin? Ben buralı değilim Aslını bilmeyene Ne yar ne de yarenim Hiç sönmeyen bir ateşim Ya sen kimsin Pervane kadar olabilir misin? Pınar Önalan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © PINAR ÖNALAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |