Konuş ki seni göreyim. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Senin kara gözlerinde ben hiçtim. Oynadığın oyuna beni seçtin. Elindeydim sendeydim seninleydim. Bana ektiğin aşkı biçtin. İçimde kimseciklere söyleyemediklerimi damıtırım. İsyanımı fısıldadığım dağlar devrilir sen bilmesen de. Taşlara vurduğum kıramadığım... Yine silemedim her vuruşta sen dedi yine. Bir nokta koydum, yeniden diyemem. Bilirsin serden geçsem de senden geçemem. İçinde eksilttiğin bensizlikten Ka/vurdun beni. İçime eksilttiğim sensizlikten se vurdum seni. Ritminde isyan var perdenin ardında dokuz sekizlik. Derdim derdine ilham verir bende gördüğün sensizlik. Satır aralarına gizlenmişsin sahte suretler ön planda. Haberim yokken kaçmışlar benim izler uzak diyarlarda. Sana kızamam serkeşliğim beni aşar kızıl tonunda. Doğanın ritminde erguvanlar çiçek açar keşiş dağında. Bana geçemediklerimi delice esiyorsun rüzgârında. Çıldırıyorsun soğukkanlı duygularının en siyahında. Esme! Gücünü bende deneme, esersen düşerim nefesine, Sus! Git! Ya da gel Yorma artık, esişin tak etti kafesime. Deliliğimin hiçliğinde ne senli ne sensizlik ülkesinde, Gömdüğüm kasırgalar kuduracak akrepçesine. Çektiğim yılları saymıyorum kürek mahkûmuyum yerinde: Senden vazgeçemesem de, Sen/deniz/in duruyorum g/izinde. Küskün bir damla barış var bir damla suyumun yüzünde. Bana, bilemediğin beni anlatınca, fırtınalarım kopuyor derinde.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Taner SARGIN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |