"Kirazlar ve dutların tadını çocuklar ve serçelerden sor." -Goethe |
|
||||||||||
|
Sevdim dedin seni neden eziyet Hiç mi inanmadın neydi sebebin Ömrümü de bitir öyle göm beni Ellerim kırıldı dilim tutuldu Gururu unuttum çöpe atıldı Geldin canlarıma canlar katıldı Gidersen kurşun sık öyle göm beni Dilim tutulaydı pişmanlığımdan Ömrüm yok olaydı göz yaşlarımdan Sana yaklaşana düşmanlığımdan Bin kere pişman öyle göm ben Bunca eziyeti hak ettim mi ben Yokluğunda çıkıyor can bedenimden Bana dargınlığın bir kelimemden Kopar dillerimi öyle göm beni İçime attığım beni yakıyor O of çekişlerin canım alıyor Azap diyarına haber salıyor Dağla gönlümü de öyle göm beni Darıldınsa söyle ben de bileyim Kefen giyer mezarıma girerim Soranlara düğün dernek var derim Ateşlerde yak ta öyle göm beni Dilim tutulsaydı hiç üzmesiydim Sensiz kainatta hiç gezmeseydim Sana konuşana ses etmeseydim Çiğne cesedimi öyle göm beni Ağlamanı duydum can parçalandı Sana kızmadım ki inan yalandı Sol yanıma paslı hançer saplandı Tut hançeri bastır öyle göm beni Cesedimi sakla kimse bilmesin Aşk yaramı başka kimse görmesin Derin kaz mezarım yüzde kalmasın Üstüne bir gül dik öyle göm beni Feryadım olursa sesim çıkmasın Gelen geçen varsa dönüp bakmasın Taşlarla bastır da geri çıkmasın Cayır cayır yak ta öyle göm beni Mezar taşı koyma beni bulurlar Yanıma oturup halim sorarlar Dualar edipte canım yakarlar Herkeslerden sakla öyle göm beni.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hasan Pamuk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |