Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Yaz-Boz 11 Elim şiire düşse, yetmiyor anlatmaya renklere vursam kendimi, fırçalar iğreti durur sence rüzgar mı olmam gerekli? deniz mi? fırtına mı? nasıl etmeli de rahatlayabilmeli? 5 sıfırlanabilmek istiyorum ne artı(k) ne de eksi(k) olma(k) sahi bir insan nasıl sıfırlanır dostum? Ah! Anla(ta)mıyorum ki! 21 tâ içimde imlası bozuk bir aşk var yanıp tutuşması boş yere... 7 yazdıklarını sonradan bir bir yaşamış şairlerin öldürücü kederini taşıyorum yüreğimde.. yırtılıverdi gökyüzü, hiçliği gördüm 93 bildiğin(iz)den öte, çok farklı bir mevsimdeyim şimdi güllerde kar, gökte aynı anda hem güneş ve hem ay yıldızlar düşmüş kırlara, çocuklar gökten elma toplar... savrulduğum uçurum bile gül kokuyor. 58 Kendimle ben koyulduk yola Haydan geldik huya gidiyoruz 45 bu şiiri temize çekmeden ansızın ölüverirsem bozuk el yazımı muhtemelen kimse okuyamayacak... 46 ve hatta arkasına anlamsız denklemler karaladığım bu kağıdın, ön yüzüne son şiirimi yazdığımı kimse fark edemeyecek... önemsiz eşyalarımla birlikte belki bu şiiri de yakacak birileri.. ansızın ölüverirsem şimdi, henüz söylemediklerimi duyamayacak kimse.. 70 noktama virgülüme ilişirseniz, iki elim iki yakanızda olacak... 3 gül kokusu sinmiş eski anı defterlerinden imgeler saçıldı denize... vapurun dumanında kaldı ilk harfim.... ikinci, bir martı kanadına takıldı.. üçüncüyü cüceler kaptı tohumundan devler bitti bahçemde sonrası? sonrasını ineğin biri yedi inek dağa kaçtı dağ yandı külünde anlamsızlık...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ebru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |