Sanat hem bir coşma, hem bir yadsıma işidir. -Camus |
|
||||||||||
|
gecenin karanlığı ve büyüsü sinmeli mısralarına tutkunun kokusu başını göstermeli gözlerimi kapatabilmeliyim, gece gözlerimi sana çevirmeli.. bir parça mavilik almalısın denizden ve bulaştırmalısın yüreğime öyle parça parça değil bütün bedenime hele bir de yağmur yağarsa, değme keyfime tut kolumdan sürükle beni../..yapış saçlarıma dansa kaldır beni öyle sıcağında şiir yazma bana gecenin gölgesi örtmeli kelimelerin üstünü üşüyen arzular bir cümlenin içine sığınabilmeli utanmadan soyunabilmeliyim, utancım dudaklarında bakireliğini yitirmeli itinayla akıtmalısın isyanlarımı ve fırlatmalısın uzaklara öyle yavaş yavaş değil, bir belayı uzaklaştırırcasına hele bir de kolların sarmışsa beni, dokunma sessizliğime al başımı daya göğsüne../..okşa ruhumu beni benden istercesine.. öğle sıcağında şiir yazma bana bekle geceyi bütün korkuların çekip gitmesini gizlice../..görünmeden sana gelmemi bekle gecenin notasız melodilerini gecikmişliğini delirmişliğini.. ne vakit saat geceyi vuracak ne vakit yüreğimin artçıları bedenini sallayacak ne vakit sen içimde../..ben dışında olacağım o vakit şiirlerin en güzelini../..en tutkulusunu ve en haylazını yaz bana.. yüreğinde uyuya kalırsam../..sakın uyandırma..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © pelin onay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |