Müzik söylenemeyeni, ama sessiz de kalınamayanı anlatıyor. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
yeni yetme umutlar firar ederse, dili çözülür elbet haykırışların oysa karanlığın en bela saatinde, rüzgarla müptela gibi sevişirken, bana sarıl diyebilmektir aşk beni incitme’lerin de ötesinde korkulara demir atmış çelimsiz bir yüreği, hesapsızca sunabiliyorsan ve ellerinde küçülen hasreti, sulayabiliyorsan yine ellerinle nedendir bu ürkekliğin çocuğum../..çocukluğum her defasında ispatlanan bir asalettir aslında ağlamak gözyaşlarının üstüne giydirilen rengarenk bir tebessüm olabiliyorsa palyaço utanmıyorum çıplaklığından kahkahaların ve ısrar edilmesin bir daha tütün koktuğundan parmaklarımın parmaklarım şiir kokuyor dönüp dolaşıp yine de hüzne bulaşıyorsam, bu bir alışkanlık değil gözlerimde beslediğim nereye kadar duyulabilir uzaklaşan ayak sesleri..? küçük bir yürek dayanabilir mi, duyarsızlığın bıçak saplanmış sarhoşluğuna..? hangi el toparlayabilir, dağılan hasretleri bir sevişmenin içinde..? ki farkında olmadan, "nerdeydin"? diyebilmektir aşk beklenene.. ...korkuyorum ve tüm kalabalıklığına rağmen, yalnızım saatlerin içinde sevgi bir eylemdir derken aslında, bana cesur olmayı öğretiyordun anne cesur olmak yetmiyor yetemiyor yüreğimdeki cesaret sevgileri kazanmaya bugün elimde üç asım var ve yetmiyor oyunu kazanmaya bir kardelen olduğumu fark ettiğimde kaybetmiştim belki hala çocuk olduğumu, büyümemek için direndiğimi anlayabilir misin..? yeniden doğurabilir misin beni aynı istekle..? söylediğim şarkılarda hissediyorum yabancılığımı bilinmeyen bir denklem olmamak için verdiğim bu savaş üşüyorum kanım yetmiyor bedenimi ısıtmaya kurutulmaya bırakılmış bir çiçek gibi, unutulduğumu düşünüyorum bir defter sayfasında ismim ağıza alınmıyordur belki çınlamıyor kulaklarım ne zamandır.. oysa oysa yürekten hissederken, telefona ulaşabilmesidir aşk parmakların beni anla’ların da ötesinde dalabiliyorsan gözlerin çenesi düşük derinliğine ve diyebiliyorsan sevişmelerin en duyarlı çıkışlarında, beni bırakma diye nedendir bu endişe, bu sitem, bu bekleyiş çocuğum../..çocukluğum..? ki aslında, kimliğini kaybetmeden sevebilmektir aşk kendini eksiltmeden kendine yabancılaşmadan kendini unutmadan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © pelin onay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |