Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Elimde kalemim Bir beyaz sayfa onumde Yaziyorum askimi Yaziyorum seni Bilmem neden Sevincin mi aklima gelir Mutlulugunu mu dusunurum her satiri yazarken Mutlulugundan yuregimde olusacak sevinci mi yasamak isterim Yoksa yuregimdekiler sigmaz olur da Yuregimden ask sozcukleri mi tasar Ben yazmak istemesem de Kendiliginden mi dokulur sozcukler sayfalara Yazarim ben yine de anlamasam da Belki bir guzel gulumsemeni yakalamak icin Belki bir mutluluk tebessumunde Yanaklarinda acacak ask cicegini gormek icin Bilmem niye oldugunu Ama yine yaziyorum Cocuksu halini gormek isterim belki Belki iki saci orgulu Liseli genc kiz anilarini yasatmak isterim Genc ve asik bir yuregi yasatmak isterim sana Cok gecmiste kalan Belki ozledigin hala Ozleyipte gozyaslari ile andigin Hasretinin icinde boguldugun o 18`lik askini yasatmak isterim Belki yillar oncesinin askini yasayipta Yureginde acacak bir cicegi koklamak isterim de yazarim sana Hatirlarsin da yuregin titrer belki Yurek titremelerini almak icin yazarim belki Bilmiyorum hangisi icin yazdigimi Ama yaziyorum yine de Yaziyorum Ve biliyorum ki Okuyacaksin satirlarimi Biliyorum sevineceksin Biliyorum bir damla gozyasi gelecek yanaklarina Mutlulugu sigdiracaksin bir damla gozyasina Sonra guleceksin Dunya gulumsemenle dolacak Yuregin mutlulukla dolacak Biliyorum sevgin buyuyecek Tasacak bana dogru askin Biliyorum her sevdali sozcugumde Senin yuregindeki ismim buyuyecek Belki de kendim icin yaziyorum bu ask satirlarini Sevincinin Ve bana akan ask selinin Yuregimdeki atesledigi kipirtilar icin yaziyorum Kendim icin yaziyorum belki de Belki beni daha cok sevebilmen icin yaziyorum sana Belki de seni cok sevdigim icin Belki de senin sevgini daha cok yasamak icin yaziyorum Ne icin yaziyorum bilmiyorum sevgili Ama kendiliginden akiyor sozcuklerim Kendiliginden akiyor yuregim sana dogru Niye yazdigimi bilmiyorum sevgili Ama yuregimin sana akisini biliyorum Biliyorum azgin bir sel gibi akiyorum sana Askinin enginine dolmak icin akiyorum sana Biliyorum asigim sana Askimi yaziyorum Ne icin yazdigimi bilmesem de Seni yazdigimi biliyorum her satirimda Seni yasadigimi biliyorum her animda 8/11/2001 250 SEVDA BIR DAMLA GOZYASINDA Kestane saclarin savrulurdu sevdamin ruzgarlarinda Kestane kokulari yayilirdi dunyaya Dudaklarima kondurdugun bir busenin yureginde erirdim Bir busenin sevdasinda cicekler acardi gonul bahcemde Bir sozunu alirdim Bir sozunu buyuturdum kalbimde Bir sozunde yasardim sevdami Bir sozun sevdasinda Ask cigliklarim yayilirdi dogaya Bakisin degerdi tenime Urperirdi tenim Asktan sarhos olurdum bir bakisinda Gulumsemem yayilirdi tum evrene Ayriligin gelirdi sonra Ayriligini yasardim sevdanin sarhoslugundayken Bir elvedan vururdu yuregime Bir huzunlu Bir ozleyen bakisin degerdi bedenime Kararirdi dunya Bulutlar sarardi gokyuzunu Huznum yayilirdi Huzun dolardi gokyuzu Bir damla gozyasini gorurdum Bir damla gozyasi ayriliga dair dokulen Yanaklarindan suzulen bir damla gozyasinin esiri olurdum Bir damla gozyasin anlatirdi sevdani Bir damla gozyasinda katardim ask sevincini yuregime Yanaklarina degerdi elim Gozyaslarin dolardi avuclarima Sevdani tasiyan gozyaslarin dolardi yuregime Yuregime doldururdum gozyasini Yuregimde ayriligin gozyaslari Yuregimde sevdan bir gunes Cig tanesi misali Sevda gunesinin sarisini alirdi bir damla gozyasi Bir damla gozyasi gune gulerdi sari bir aydinlikla cig tanesi misali Cig tanesi misali sariyi yayardi yuregime Yuregim kestane saclarinin rengine boyanirdi Kokusu sarardi saclarinin Busenin tadi dudaklarimda Sevdani yasardim bir ayrilik gozyasinda ....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gassan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |