|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
penceremde başlıyor günler... yarından sonra yüreğimin tatmadığı geçikmiş güzellikleri yaşamalıyım...
varsın aynalarda unuttuğum yalancı yalnızlıklar hüznü getirsin önüme yarından sonra geç kalmışlığın utancına gemiler gelecek ertelenmiş kavuşmalara sevineceğim...
bir ben kalmışım bana benzeyen benim gibi konuşan şiirlere zararı var yabancılığın-yabancılaşmanın rüzgâr okşadı yüzümü sevindim, mutluymuşum meğer... kimseler anlatmasın artık uzaklardaki acısı yok yaşamı...
nisan ortası yağmur gibi yağsa gözlerim ne değişir? resimlerin ve şiirlerin anlatamadığını yaşıyorum ben... hep gül dedi saçları güneş rengindeki kadın! oysa ben betonlaşmış gülüşümü saklıyorum yıllardır...
ben bu türküyü kanayan hasretlerle bir dağın eteğinde dinledim şimdi türküler de susabilir yarından sonra, yağmurlar dinince tarifi imkânsız sevinçlerle onları ben söyleyeceğim...
penceremde bitiyor günler... yine yakmadım ışıkları karanlık aynı karanlık her gece bakışların anlatamadığını yaşıyorum ben... yarından sonra vermek istediklerimi yitirmeden orada olmalıyım... umutsuzluğun ortasından geleceğim o yüzden umut biriktirin benim için, bizim için...
|
Ertan Akyüz
|
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
Kim baksa uzaklasip giden. . .
Etkilendiği Yazarlar:
Herkes gibi ve çok başka
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|